دیدار هیات عالی رتبه کشور پرتغال از دانشگاه شهید بهشتی

هیات عالی رتبه علمی و دانشگاهی کشور پرتغال از دانشگاه شهید بهشتی بازدید کردند.

یه گزارش ایسکانیوز، به دعوت رسمی دانشگاه شهید بهشتی و با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لیسبون پروفسور آزودو، رئیس دانشگاه پورتو در راس هیاتی متشکل از پروفسور سیلو، رئیس دانشکده علوم، پروفسور آبل سالازار، آقای سوزا پریرا، رئیس انتستیتوی زیست پزشکی و پروفسور میکایل پریرا استاد دانشکده داروسازی، به مدت 4 روز به ایران سفر و میهمان دانشگاه شهید بهشتی می باشند.

هیات پرتغالی یکشنبه 26 دی ماه از دانشکده های ادبیات و علوم انسانی، آزمایشگاهها و پژوهشکده لیزر و پلاسما، پژوهشکده گیاهان ومواد اولیه دارویی، دانشکده علوم شیمی و نفت و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی بازدید و با روسا و برخی از اعضای هیات علمی دانشکده های فوق ملاقات و مذاکره نمودند.

این هیات در ادامه با دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه ملاقات کردند.

در این نشست که دکتر مسعودی معاون پژوهشی و فناوری، دکتر افضلیان معاون آموزشی ، برخی از روسای دانشکده ها و پژوهشکده ها و نماینده وزارت امور خارجه دفتر (اروپای غربی) حضور داشت، تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه به امضاء رسید.

این هیات، دوشنبه 27 دی ماه، از پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم بازدید بعمل آوردند.

شایان ذکر است دانشگاه پورتو در کنار دانشگاه لیسبون جزو بهترین دانشگاه های کشور پرتغال است و دارای رتبه بندی بالایی در بین کشورهای اتحادیه اروپا می باشد.

201

کد خبر: 723582

وب گردی

وب گردی