نوبخت: مهمترین دغدغه دولت  اتمام طرح های آغاز شده در سالهای گذشته است

معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مهمترین دغدغه دولت را اتمام طرح های آغاز شده در سالهای گذشته اعلام کرد و گفت: با تلاش دولت این طرح ها باید به فرجام خوب و مطلوبی برسد و رضایت مردم استان همدان را در پی داشته باشد. 

به گزارش ایسکانیوز، محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان اسدآباد در استان همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعنوان سخنگوی دولت حامل سلام گرم رئیس جمهوری و هیأت وزیران به مردم متمدن و با فرهنگ استان همدان و شهرستان اسدآباد دیار سیدجمال الدین اسدآبادی هستم.

وی افزود: رفع مشکلات و شتاب بخشی در اجرای طرح های دولت در استان همدان مورد تأکید دولت است تا در صورت نیاز در سازمان برنامه و بودجه به این طرح ها رسیدگی و اگر کمکی لازم بود، اعمال شود.
نوبخت مهمترین دغدغه دولت را اتمام طرح های آغاز شده در سالهای گذشته اعلام کرد و گفت: با تلاش دولت این طرح ها باید به فرجام خوب و مطلوبی برسد و رضایت مردم استان همدان را در پی داشته باشد.
معاون رئیس جمهوری که به منظور بررسی روند احداث طرح راه آهن سننندج - همدان - تهران سفر خود را به غرب کشور آغاز کرده درباره اهمیت این طرح گفت: بسیاری از شهرستانها از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد و به لحاظ اهمیت این طرح در طول یک ماه گذشته دوبار مورد بازدید قرار گرفته است.
محمد باقر نوبخت در سفر امروز خود به همدان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان اسدآباد حضور خواهد یافت.
دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و فرهیختگان شهرستان اسدآباد از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری در سفر یکروزه به این استان همدان است.

300/302

کد خبر: 723624

وب گردی

وب گردی