استاندار تهران: انصافا عملکرد امدادگران بسیار مناسب است

استاندار تهران گفت:امیدوارم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته افرادی که در زیر آوار گرفتار شده اند سریع تر نجات پیدا کنند.

سید حسین هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در محل حادثه تخریب ساختمان پلاسکو گفت:با توجه به اینکه من عازم یک سفر در شهرستان بودم،سفر خود را نیمه تمام رها کرده و سریعا به محل حادثه آمدم، انصافا شاهد تلاش بی وقفه امدادگران هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی بوده ام.

وی ادامه داد: حتی خواهش کردیم تا بخشی از این افراد از محل حادثه خارج شوند تا امدادرسانی با سرعت بیشتری صورت گیرد. انصافا عملکرد آن ها بسیار مناسب است .

استاندار تهران افزود: همچنین نیروهای داوطلب از شهرستان های اطراف نیز به محل حادثه آمده اند تا عملیات امداد رسانی با سرعت بیشتری انجام شود. همچنین امیدوارم که آمار 25-30 نفره ای که توسط سازمان مدیریت بحران اعلام شد هر چه سریع تر تعیین سرنوشت شوند.

وی تاکید کرد: یک جلسه با حضور جناب وزیرکشور پس از نماز مغرب و عشا برگزار شده است که طی آن گزارش آخرین وضعیت حادثه بررسی شد و وی دستورات لازم را صادر کردند همچنین یک جلسه توسط مدیریت بحران با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و طی آن ابعاد مختلف حادثه تخریب ساختمان پلاسکو بررسی و تصمیمات لازم در زمینه ورود به ساختمان گرفته شد.امیدوارم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته افرادی که در زیر آوار گرفتار شده اند سریع تر نجات پیدا کنند.

701

کد خبر: 723735

وب گردی

وب گردی