پیام حزب اعتماد ملی در پی حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو 

حزب اعتماد ملی استان تهران در پی حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان تجاری پلاسکو پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام به این شرح است:

بنام خدا
در حادثه ناگوار آتش سوزی که منجر به فروریختن ساختمان تجاری پلاسکو شد، کلمات نمی تواند رشادت ها و فداکاری های آتش نشانان قهرمان را در حادثه جانسوز ساختمان تجاری پلاسکو بیان کند.

امروز مردم عزیز همگام با خانواده های عزیز آتش نشانان جان باخته، ایثارگر و خانواده های محترم آنان، در بهت و اندوه به سر می برد و به سوگ نشسته است.

این حادثه تأسف بار به صاحبان و افراد شاغل در واحدهای تولیدی، تجاری، خدماتی و اداری ساختمان، خسارات بی شماری وارد کرد و خانواده های تعدادی از هموطنان عزیز، مخصوصا آتش نشانان فداکار را داغدار کرد.

حزب اعتماد ملی استان تهران ضمن تسلیت به خانواده های سوگوار و آرزوی بهبودی برای مجروحان حادثه از همه افراد مسئول و نیروهای دست اندرکار و فعال در کمک به خسارت دیده ها و آسیب دیدگان که به وظایف خود عمل نموده و تلاش می کنند، تشکر می کند.

از وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر تهران انتظار دارد به جای پرداختن به قدمت بنا، تقصیر مالکانه و کوبیدن بر طبل غیراستاندارد و ناایمنی ساختمان به انجام مسئولیت های خود در زمان بروز اینگونه حوادث و مخصوصا پیشگیری از بروز اینگونه حوادث، عمل کنند و قوانین و مقررات لازم را برای تأمین ایمنی ابنیه و مردم، تصویب کنند و زمینه ها و الزامات برخورداری از تکنولوژی، تجهیزات و امکانات روز دنیا در تأمین زندگی و کار ایمن مردم را فراهم نمایند. انشاءالله

قربانعلی قائمی

حزب اعتماد ملی استان تهران

300/302

کد خبر: 723755

وب گردی

وب گردی