برنامه Call Auto Answer: پاسخ دهی خودکار تماس های ورودی

Incoming Call Auto Answer برنامه ای برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید تماس‌های ورودی را به‌طور خودکار پاسخ دهید. 

به گزارش ایسکانیوز، احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که هنگام رانندگی یا مواقع دیگری که امکان تماس مستقیم دست با گوشی وجود ندارد تماسی دریافت کرده باشید. Call Auto Answer اپلیکیشنی جالب برای پاسخ‌دهی خودکار به تماس‌های دریافتی است که برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، می‌تواند بسیار مفید واقع شود و در حالت‌های بسیاری به شما خدمت کند. این اپلیکیشن در حالت کلی، وظیفه دارد وقتی تماسی با گوشی شما گرفته می‌شود، آن را Accept کند تا ارتباط تلفنی برقرار شود؛ اما همه چیز به همین‌جا ختم نخواهد شد و با تنظیماتی که این برنامه آن‌ها را پشتیبانی می‌کند، می‌توانید کاربرد این اپلیکیشن را چند برابر کنید. البته در همین ابتدا باید تأکید کنیم که این اپلیکیشن تنها روی اندروید کیت‌کت یا بالاتر قابل اجرا خواهد بود و در صورتی که نسخه‌ی اندروید شما پایین‌تر از کیت‌کت است، متأسفانه این اپلیکیشن برای شما قابل استفاده نخواهد بود. این برنامه به‌صورت رایگان منتشر شده است و می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های اضافه، از این امکانات باارزش استفاده کنید. در ادامه به معرفی تنظیماتی که در ظاهر جزئی هستند اما باعث افزایش چشمگیر کاربردهای این برنامه می‌شوند، خواهیم پرداخت.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های Call Auto Answer شناسایی خودکار هندزفری (سیمی یا بلوتوثی) است. اگر فکر می‌کنید در حالت‌های عادی نیازی به فعال بودن پاسخ‌دهی خودکار ندارید، باید به شما بگوییم در تنظیمات برنامه حالتی وجود دارد که تنها در مواقعی که هندزفری بلوتوث به گوشی شما متصل است این ویژگی فعال می‌شود و به‌محض آنکه اقدام به قطع این ارتباط کنید، حالت پاسخ‌دهی خودکار مجددا غیرفعال خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید زمانی که مشغول انجام کاری هستید، بدون نیاز به لمس تلفن همراه تماس‌های ورودی را دریافت و از طریق هندزفری بلوتوث اقدام به گفتگو با فرد مقابل کنید. ویژگی جالب دیگر امکان ساخت لیستی از شماره‌های مجاز است؛ به‌طوری که تنها شماره‌هایی که در این لیست قرار می‌دهید امکان پاسخ‌دهی خودکار خواهند داشت. بدیهی است که صحبت با تلفن همراه در هنگام رانندگی حتی با هندزفری بلوتوث امری پرخطر است که پیرو آن باید تماس‌های این‌چنینی را به حداقل رساند. شما می‌توانید با قرار دادن اشخاص درجه‌ی یک در لیست مورد اعتماد، تنها تماس‌هایی را به‌صورت خودکار پاسخ دهید که برای شما حیاتی و مهم هستند.

اگر دارای هندزفری بلوتوث نیستید، می‌توانید حالت پاسخ‌دهی را روی Speaker قرار دهید تا به‌محض دریافت خودکار تماس، Call Auto Answer آن را بلافاصله به اسپیکر گوشی منتقل کند تا بتوانید با فرد مقابل صحبت کنید. این ویژگی به‌خصوص هنگامی که مشغول انجام کاری هستید یا به علت پاکیزه نبودن دست‌ها قادر به لمس گوشی نیستید، بسیار کاربردی خواهد بود. این برنامه با ساعت‌های هوشمند نیز تعامل دارد و می‌توانید این ویژگی را از داخل اسمارت واچ خود نیز فعال یا غیرفعال کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 723802

وب گردی

وب گردی