برگزاری نشست بین المللی "رسانه‌ها و گفت و گوی فرهنگی ایران و جهان عرب"

نشست بین المللی "رسانه‌ها و گفت و گوی فرهنگی ایران و جهان عرب" روز یکشنبه سوم بهمن ماه  از ساعت 8/30 با حضور استادان، اندیشمندان و روزنامه نگاران ایرانی و عرب به میزبانی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در این نشست علمی یک روزه که با همکاری دانشکده علوم ارتباطات و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود، دکتر حسین سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبائی، قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دکتر مهدی فرقانی، رییس دانشکده علوم ارتباطات، دکتر هادی خانیکی، دبیر علمی نشست و مدیرگروه ارتباطات دانشگاه علامه و نیز جمعی از استادان و صاحبنظران حوزه ارتباطات و رسانه ها از ایران و برخی کشورهای عربی همچون الجزایر، تونس، عراق، لبنان، سوریه و ... به بیان دیدگاه های خود می پردازند.

این نشست تخصصی در پی برگزاری نخستین اجلاس گفت‌وگوی فرهنگی ایران و جهان عرب و با هدف ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای گسترش گفت‌و‌گوهای فرهنگی، علمی، تخصصی و حرفه‌ای میان استادان و اندیشمندان و روزنامه نگاران ایرانی و جهان عرب برگزار می شود.

در نشست بین المللی "رسانه‌ها و گفت و گوی فرهنگی ایران و جهان عرب" پس از برگزاری نشست آغازین و عمومی، استادان، اندیشمندان و روزنامه نگاران ایرانی و عرب در سه نشست تخصصی با موضوعات "رسانه ها؛ چالش ها و مسائل جدید در گفت و گوی فرهنگی ایران و جهان عرب"،" گفت و گوهای ایرانی – عربی: اندیشه ها، زمینه ها، الگوها " و " برنامه ای برای آینده: نهادهای علمی و فرهنگی در فرایند گفت و گوهای ایرانی- عربی " شرکت و دیدگاه ها و نظرهای خود را بیان می کنند.

200/202

کد خبر: 723815

وب گردی

وب گردی