معاونت عملیات سازمان آتش نشانی :در حال حاضر نمی توان در زمینه فوت آتش نشانان قضاوت کرد

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت:ما در هر مرحله از عملیات با استفاده از دستگاه های زنده یاب، اسکنر ها و بیو رادارها استفاده می کنیم ولی تاکنون چیزی مشاهده نکرده ایم ولی این بدان معنا نیست که ما کار خود را متوقف می کنیم و قصد توقف استفاده از این دستگاه ها را داریم این کار با همکاری مناسب سازمان هلال احمر در حال انجام است.

مهدی داوری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز از محل حادثه گفت: ما باید بررسی های بیشتری در زمینه جست و جوی افراد انجام دهیم اما طبق آماری که ما از پرسنل خود داریم که آتش نشانان در شیفت کاری محل کار خود را ترک کرده و در محل حادثه حضور پیدا کرده اند، 15 نفر مفقود شده اند.

وی ادامه داد: اولا از تمامی شهروندان به دلیل محبتی که به آتش نشانان دارند تشکر می کنم طی روز گذشته پیام های دلگرم کننده ای توسط تمامی مردم به آتش نشان ها داده شد که از آن ها بسیار ممنون هستیم. از تمامی مردم خواهشمندیم حتی اگر با نیت کمک کردن در محل حادثه حضور پیدا کنند ، باعث کاهش سرعت در روند آواربرداری خواهد شد.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در پاسخ به خبرنگار ایسکانیوز در زمینه اسامی افرادی که در زیر آوار گرفتار شده اند گفت: ما تمامی اسامی این افراد طی بررسی های متعدد در اختیار گروه آوار برداری گذاشته شده است. این افراد از 5-6 ایستگاه مختلف در محل حادثه حضور پیدا کرده بودند .

وی افزود: ما در هر مرحله از عملیات با استفاده از دستگاه های زنده یاب، اسکنر ها و بیو رادارها استفاده می کنیم ولی تاکنون چیزی مشاهده نکرده ایم ولی این بدان معنا نیست که ما کار خود را متوقف می کنیم و قصد توقف استفاده از این دستگاه ها را داریم این کار با همکاری مناسب سازمان هلال احمر در حال انجام است.

داوری تاکید کرد: در حال حاضر نمیتوان در زمینه فوت افراد قضاوت کرد شرایط آوار غیر قابل پیش بینی است ما امیدواریم شانس زنده ماندن برای مجبوسین زیر آوار وجود داشته باشد.

701

کد خبر: 723905

وب گردی

وب گردی