نسل دوم قلم اپل در مارس ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود

وجود نسل دوم قلم اپل توسط سازندگان آسیایی تأیید شده است و انتظار می‌رود در کنار نسل جدید آیپد پرو معرفی شود. 

به گزارش ایسکانیوز، طبق گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ نسل دوم قلم خود را معرفی کند. قلم جدید اپل در رویدادی که قرار است ماه مارس برگزار شود، به همراه نسل جدید آیپد پرو معرفی خواهد شد.

هنوز آینده روشنی برای کاربردهای نسل دوم قلم اپل مشخص نشده است؛ اما گزارش‌های قبلی حاکی از این هستند که اپل قصد دارد قابلیت‌هایی را به آیپد جدید اضافه کند تا از قلم اپل بتوان در محدوده گسترده‌تری از اپلیکیشن‌ها استفاده کرد. این قابلیت قرار است به همراه لوازم جانبی جدید معرفی شود.

مشاهده بعضی از پتنت‌های ثبت‌شده توسط اپل، به ما نشان می‌دهد که ممکن است در قلم جدید اپل شاهد نوارهای آنتن و آهن‌ربا باشیم که به لطف آن، کاربر بتواند زمانی که از قلم استفاده نمی‌کند آن را به بدنه آیپد متصل کند.

با اینکه نمی‌دانیم دقیقا نسل آینده قلم اپل قرار است دارای چه ویژگی‌هایی باشد و از چه امکاناتی بهره ببرد؛ اما معرفی سری جدید آیپد پرو که با تغییرات گسترده‌ای همراه خواهند بود، ما را امیدوار می‌کند که شاهد لوازم جانبی به‌روز شده نیز باشیم.

شایعات حاکی از این هستند که اپل قصد دارد از یک مدل جدید آیپد پرو رونمایی کند که دارای نمایشگری با ابعاد نزدیک به ۱۰ اینچ است و لبه‌های آن نیز بدون حاشیه هستند. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به قرار گرفتن تاچ آی‌دی در نمایشگر اشاره کرد و انتظار می‌رود که آی‌پد‌ پرو جدید از نمایشگر بهتر و تراشه A10X بهره ببرد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 723985

وب گردی

وب گردی