سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود

نینتندو در اکانت تویتر خود عرضه‌ی نسخه‌ی اندروید این بازی را تأیید و زمان عرضه‌ی آن را مارس ۲۰۱۷ اعلام کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، سوپر ماریو ران اولین جست‌و‌خیز نینتندو توسط شخصیت محبوب و نوستالژیک ماریو، روی پلتفرم موبایل است که هم‌اکنون نسخه‌ی IOS آن عرضه شده و نسخه‌ی اندروید این بازی نیز ماه مارس (اواخر اسفند و اوایل فروردین) در اختیار دوستداران ماریو قرار می‌گیرد؛ چراکه کمپانی این خبر را از طریق تویتر خود تأیید کرده است. در بررسی نسخه‌ی IOS این بازی دریافتیم که گیم‌پلی ماریو ران بسیار اعتیادآور است؛ اما وجود تنها یک کنترل ساده و آن هم پرش روی موانع می‌تواند مقداری خسته‌کننده باشد. همچنین نیاز به اتصال دائم اینترنت در آن، جای بسی تأمل دارد.

تویت نینتندو به این شکل است:

نسخه‌ی اندروید بازی سوپر ماریو ران ماه مارس عرضه خواهد شد اکنون می‌توانید از طریق این لینک برای پیش ثبت‌نام اقدام کنید و به‌محض انتشار بازی از آن باخبر شوید.

سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است: آیا این کار برای نینتندو مفید واقع می‌شود؟

این کمپانی برای سال‌ها در خصوص ورود به عرصه‌ی دستگاه‌های موبایل وسواس داشت و اکنون خبرها حاکی از آن هستند که ۲ عنوان دیگر نیز برای پلت‌فرم موبایل (Animal Crossing و Fire Emblem) از طرف نینتندو عرضه می‌شود و موارد بیشتری نیز در راه خواهند بود. درحالی که تب و تاب ابتدایی بازی سوپر ماریو ران بسیار بالا بود، تخمین‌ها حاکی از این هستند که تنها حدود ۳ درصد افراد هزینه‌ی نسخه‌ی کامل این بازی را پرداخت کرده‌اند.

با اینکه ماریو ذهن قدرتمندی دارد، اما هنوز پیچ و خم دستگاه‌های موبایل را پیدا نکرده است و برای این کار باید بیشتر تقلا کند.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 723989

وب گردی

وب گردی