مردم باید از ورود به منطقه حادثه خودداری کنند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت‌های ترافیکی تقاطع استانبول و محل حادثه ساختمان پلاسکو تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مهماندار در محل حادثه پلاسکو با اشاره محدودیت ترافیکی خیابان های اطراف در روز شنبه در شبکه خبر گفت: محدودیت‌ها قبلا مشخص شده بود و همچنان در تقاطع استانبول همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این محدودیت های ترافیکی از سمت غرب تقاطع خیابان حافظ - جمهوری به سمت چهارراه استانبول از سمت فردوسی به جنوب، از میدان امام خمینی به سمت تقاطع استانبول و تقاطع مخبرالدوله به سمت محل حادثه ساختمان پلاسکو است.تا اطلاع ثانوی این محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:لازم به ذکر است امروز هم همکاری مردم و مراجعه کمتر آنها باعث شد دستگاه‌های امدادی کار خود را به خوبی انجام دهند. البته مردم باید از ورود به این منطقه خودداری کنند و در صورت ضرورت سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، اما دسترسی پیاده برای مردم و کسبه در منطقه وجود دارد.

مهماندار در ادامه بیان کرد: این افراد نیز با توجه به ادامه عملیات آواربرداری، فعلا تا حد امکان از مراجعه به این سمت خودداری کنند، اما در صورت ضرورت مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

701

کد خبر: 724060

وب گردی

وب گردی