برای برنامه‌ریزی منتظر قرعه‌کشی هستیم/از نظر آمادگی ملی‌پوشان مشکلی نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران می‌گوید بازیکنان برای مسابقات آسیایی به آمادگی کامل می‌رسند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره برگزاری اولین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: پس از مدتها اردوی تیم ملی فوتبال بانوان آغاز شده و بازیکنانی به اردوی انتخابی دعوت شده اند که در رقابت های لیگ برتر فعالیت داشته و خوشبختانه از لحاظ آمادگی ملی پوشان مشکلی نداریم.

آزمون افزود: تمرینات هماهنگ سازی و آماده سازی برای رقابت با تیم های آسیایی را برگزار کنیم. با برنامه هایی که داریم باید تیم را به آمادگی کاملی برسانیم چرا که مسابقات بسیار سخت و مهمی پیش رو داریم.

وی گفت: در نظر داریم تا دو مرحله اردوی انتخابی را برگزار و بهترین ها را به اردوی نهایی تیم ملی دعوت کنیم. امروز قرعه کشی رقابت های قهرمانی فوتبال بانوان برگزار می شود و منتظریم تا گروه ایران مشخص و سپس برنامه ریزی بیشتر و دقیق تری را برای این بازی ها انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان در پایان گفت: خوشبختانه در اسفند ماه دو بازی تدارکاتی با تیم ملی اوکراین خواهیم داشت که این بازی به آماده سازی ملی پوشان و کسب تجربه و همچنین محک خوردن آنها کمک بسزایی می کند. در واقع بازی با اوکراین کمک بسیاری برای شناخت بازیکنان می کند تا بدانیم داشته هایمان چیست تا طبق آن برنامه ریزی داشته باشیم.

604

کد خبر: 724093

وب گردی

وب گردی