برنامه انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک برای ایام الله دهه فجر

به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه آزاد در رشته رادیوکنترل های زمینی در دو بخش جاده خاکی (offroad)  و جاده آسفالت  (onroad) برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک با همکاری و مشارکت بخش خصوصی (مجموعه ایران آرسی کار) در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به برگزاری یک دوره مسابقه آزاد در رشته رادیوکنترل های زمینی در دو بخش جاده خاکی (offroad) و جاده آسفالت (onroad)اقدام کنند. این مسابقات در دو مرحله مقدماتی روز جمعه مورخ (15 بهمن ماه) راس ساعت 12 و مرحله نهایی روز جمعه مورخ (22 بهمن) راس ساعت 15 برگزار می شود محل برگزاری مسابقه "پیست های مجموعه ایران آرسی" کار به نشانی: تهران بزرگراه شهید بابایی باشگاه تیراندازی مهام . مسابقه به صورت انفرادی وبدون محدودیت سنی برای شرکت کنندگان برگزار می شود. به نفرات برتر در هر بخش جوایز نقدی یا غیرنقدی ارزنده و نفیسی اهدا خواهد شد.

در همین راستا و برای آماده سازی محل برگزاری مسابقه کار بازسازی و مرمت اولین پیست ماشین های رادیوکنترلی زمینی هم با مشارکت و سرمایه گذاری مجموعه ایران آرسی کار که اولین و بزرگترین مرکز تخصصی ماشین های رادیوکنترل در ایران بوده و حامی رشته ورزشی و مفرح رادیوکنترل در کشور است شروع شد.

این مجموعه از دو پیست خاکی (offroad) با مساحتی بالغ بر 1800 مترمربع و پیست آسفالت (onroad) با مساحت تقریبی 1300 مترمربع تشکیل شده است.عرصه یا زمین این پیست متعلق به باشگاه ورزشی تیراندازی مهام زیرمجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده و تصدی گری آن بر عهده مجموعه ای از بخش خصوصی یادشده است.

این دو پیست (پیست خاکی یا offroad با هزینه تقریبی 350 میلیون ریال و پیست آسفالت یا onroad نیز با هزینه 300 میلیون ریال) با سرمایه گذاری بخش خصوصی یادشده و با صرف هزینه ای بالغ بر 650 میلیون ریال ساخته شده است و بطور معمول هر دو سال یکبار بنا بر دلایلی از جمله نشست طبیعی خاک بر اثر بارشهای فصلی، پیست خاکی باید مرمت و بازسازی شود و با عملیات خاک ریزی از نوع خاک رس پودری به تعداد 6 تا 8 کامیون 10 تن و صرف هزینه ای بالغ بر 8 تا 10 میلیون تومان این عملیات انجام می شود. تمامی هزینه های عنوان شده که تاکنون بالغ بر 750 میلیون ریال می باشد به صورت یکجانبه توسط حامی مالی اختصاصی این رشته یعنی مجموعه ایران آرسی کار پرداخته شده است.

602

کد خبر: 724106

وب گردی

وب گردی