کارگری در دل آتش، مستندی در دمای 300 درجه

بازیگر و تهیه‌کننده «خسته نباشید» در قسمت جدید این مستند به اصفهان سفر می‌کند  تا کارگری در دل آتش و در دمای 300 درجه را تجربه کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی «خسته نباشید»، میثم رازفر در قسمت جدید این مستند تلاش خواهد تا یک روز کاری سخت و پرخطر کارگران مجتمع فولاد را به تصویر بکشد.
میثم رازفر در توضیح این خبر گفت: فولاد مبارکه اصفهان از شرکت‌های تولید ورق‌های فولادی است که فولاد مورد نیاز صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی، صنایع فلزی سبک، صنایع فلزی سنگین و غیره را تولید می کند.
وی افزود: کارگران زیادی در این مجتمع و در شرایط متفاوتی مشغول به کار هستند، کارگرانی که هرروز از دل آتش می‌گذرند و به اقتضای شغلشان با مواد مذاب سروکار دارند.
رازفر تصریح کرد: گروه «خسته نباشید» تلاش کرده تا یک روز کاری این شغل سخت، هیجان‌انگیز و البته پرخطر را به تصویر بکشد.
مستند «خسته نباشید» را شهره رعایتی کارگردانی کرده و از دیگر عوامل آن می‌توان به تصویربردار مجید دهقان تصویربردار 2 سید روح‌الله فرح، دستیار تصویر فرزاد جلیلیان، صدابردار محمد سوران امینی، طراح لباس شهره رعایتی، تدوین فرشاد عباسی، روابط عمومی مطهره کشاورز، مشاوره تبلیغاتی بابک چهارباشیان، عکاسان مسعود ضیایی، حمید سلیمان، سعید فاطمی و شورای نویسندگان یلدا منتظری،شهره رعایتی و میثم رازفر اشاره کرد.
قسمت یازدهم این مستند یکشنبه ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن روزهای دوشنبه ساعت 10، پنجشنبه ساعت 20 و جمعه ساعت 10 خواهد بود.

501500

کد خبر: 724116

وب گردی

وب گردی