مغازه داران مجاور ساختمان پلاسکو اقدام به تخلیه اجناس خود کردند/آخرین تصاویر از محل حادثه

عملیات آوار برداری با سرعت دوچندان نسبت به روز گذشته در حال انجام است. بسیاری از مغازه داران مجاور ساختمان پلاسکو اقدام به تخلیه اجناس خود از فضای پشت ساختمان کردند.

بر اساس گزارش خبرنگار ایسکانیوز که در محل حادثه پلاسکو مستقر شده است عملیات آوار برداری با سرعت دو چندان نسبت به روز گذشته در حال انجام است همچنین 50 درصد آوار برداری در حال حاضر انجام شده است.

ماموران آتش نشانی در حال عملیات آوار برداری برای اکتشاف پیکر های شهدای این حادثه هستند حداقل 1500 نیرو آتش نشانی،ستاد بحران، خدمات شهری، آتش نشانی ،نیروی امدادی هلال احمر و فاضلاب تهران در محل حادثه در حال فعالیت هستند همچنین گروهی از متخصصان با استفاده از دستگاه های هوا برش در حال برش دادن ستون های فلزی هستند تا به عملیات آوار برداری سرعت دهند.

همچنین جرثقیل ها و چنگک ها در حال جابه جایی نخاله ها به کامیون ها هستند و به طور تقریبی هر 5 دقیه یک بار یک کامیون بارگیری می کند و در جهت تخلیه آن محل حادثه را ترک می کند.

نیروهای انتظامی و امنیتی نیز در محل حادثه حضور دارند و در زمینه تردد و حفظ اموال فعالیت می کنند.گاو صندوق که پیدا شده است به دستور دادستانی به محل مشخصی انتقال داده می شود که صورتجلسه شود. بسیاری از مغازه داران مجاور ساختمان پلاسکو اقدام به خود از فضای پشت ساختمان کردند.

701

کد خبر: 724172

وب گردی

وب گردی