پیام تسلیت حزب اراده ملت ایران در پی حادثه ساختمان پلاسکو

روابط عمومی حزب اراده ملت ایران در پی حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار طی پیامی مراتب همدردی خود را با خانواده‌های مصیبت‌دیده و مردم مال‌باخته اعلام و تسلیت و تعزیت خود را به عموم ملت ایران و خانواده‌های محترم آتش‌نشانان جان‌برکف و خسارت دیدگان این حادثه اظهار نمود.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسمه‌تعالی

ایران است و زخمی دیگر، پاره‌های تنمان گویی جدا می‌شد آن زمان که تصاویر جدال رادمردان بی‌ادعای با آتش را مشاهده می‌کردیم و پرپر شدنشان را شاهد بودیم. هیچ سخنی و هیچ کلامی عمق ایثارشان را نمی‌تواند توصیف کند. درد سنگین است و جگرسوزتر عدم تدبیر در جلوگیری از بروز چنین فاجعه‌ای که جان سرمایه‌های بی‌بدیل انسانی‌مان را می‌گیرد.

چرایی وقوع این وقایع تلخ که از گسست موردی به پیوسته تکراری تبدیل‌شده‌اند، هرچه نباشد، اما مطمئناً عدم شایسته‌سالاری در اداره امور اهم علل آن می‌باشد.

حزب اراده ملت ایران (حاما) ضمن ابراز عمق تألم و تأثر خود در این حادثه جانکاه، امیدوار است بروز چنین حوادثی با نظارت و دقت مسئولین و آگاهی آحاد مردم جامعه به حداقل برسد.

اگرچه تسلیت واژه کوچکی است برای همدردی با خانواده‌های مصیبت‌دیده و مردم مال‌باخته، حزب اراده ملت ایران (حاما) صمیمانه تسلیت و تعزیت خود را به عموم ملت ایران و خانواده‌های محترم آتش‌نشانان جان‌برکف و خسارت دیدگان حادثه اعلام می‌دارد و در حد توان خود هر اقدام لازم و ضروری را در جهت امداد به هم‌وطنان عزیزمان بکار می‌گیرد.
روابط عمومی جزب اراده ملت ایران
یکم بهمن ماه 1395

302/300

کد خبر: 724180

وب گردی

وب گردی