مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برگزار می‌شود

رئیس انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور این رشته از هفتم تا هشتم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، در آستانه برگزاری بیست و سومین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور، علی‌اصغر رواسی، گفت: رقابت‌های این دوره، گرامیداشت مرحوم بهمن گلبارنژاد و مرحوم عبداله فکور، طی روزهای 7 و 8 بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مسابقات این دوره 135 وزنه‌بردار از 22 استان کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد، 22 نفر در بخش جوانان به رقابت خواهند پرداخت. البته با توجه به اینکه در بخش جوانان و در اوزان مختلف نفرات به حد نصاب نرسید، صرفا در این بخش توزیع مدال انجام می‌شود و امتیازات آنها در مجموع قهرمانی تیم‌ها موثر نیست.

رئیس انجمن وزنه‌برداری تصریح کرد: مسابقات در 11 وزن برگزار می‌شود و در هر دسته، با توجه به وضعیت موجود و رکوردهایی که به ثبت رسیده، شاخصی را تعیین می‌کنیم و نفرات را بر اساس این رکوردها مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و قطعا، علمکرد وزنه‌برداران در مسابقات قهرمانی کشور برای گزینش آنها در تیم ملی تاثیر گذار است. این مساله در مورد ملی‌پوشان گذشته هم صدق می‌کند و آنچه برای ما مهم است، آمادگی فعلی وزنه‌برداران و رکوردهای به روز شده آنها خواهد بود.

رواسی گفت: چهارشنبه، 6 بهمن، وزنه‌برداران وارد تهران می‌شوند و جلسه فنی همان شب برگزار خواهد شد. پس از آن مسابقات طی روزهای 7 و 8 بهمن ماه برگزار می‌شود و هر روز دو مراسم اهدای مدال خواهیم داشت. مرحوم گلبارنژاد و فکور از افرادی بودند که در وزنه‌برداری جانبازان و معلولین زحمات زیادی کشیدند و از این رو این مسابقات برای گرامیداشت این عزیزان نام‌گذاری شده است.

604

کد خبر: 724186

وب گردی

وب گردی