همایش بین المللی آیت الله میرداماد در واحد خمینی شهر برگزار می شود

همایش بین المللی آیت الله میرداماد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر برگزار می شود.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد خمینی شهر درباره برنامه های فرهنگی که در این وارد برگزار می شود، به ایسکانیوز، گفت: نمایشگاه دستاورد فرهنگی که دو هفته پیش در واحد خمینی شهر برگزار شد درواقع یک پیش نمایشگاه بود برای نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که از 27بهمن تا 4 اسفند امسال با شعار «دانش، فرهنگ و اقتصاد» در سازمان مرکزی دانشگاه برپا خواهد شد.

او ادامه داد: در این نمایشگاه که در واحد های سطح استان برگزار شد، واحد خمینی شهر غرفه برتر یعنی غرفه اول را در رعایت مفاد بخشنامه به دست آورد و 17 مقام اول و دوم را هم از آن خود کرد و بالاترین تعداد مقام اول و دوم را در تمام واحدهای اصفهان داشتیم. در واقع این فعالیت برجسته دو هفته قبل در واحد خمینی شهر بوده است.
طغرایی افزود: در واحد خمینی شهر برنامه های فرهنگی توسط مسوولان خود واحد در سال 95 برگزار می شود که یکی از آنها، نمایشگاه حجاب و عفاف است که از اواخر بهمن ماه و با شروع ترم جدید دوباره راه اندازی می شود. این نمایشگاه در واحد ما دایمی شده است.
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد خمینی شهر درباره ادامه برنامه های این معاونت در این سال تحصیلی، گفت: تا آغاز سال 96، حدود 5 دوره فرهنگی خواهیم داشت که این دوره های فرهنگی را به صورت مشترک با واحدهای دیگر برگزار می کنیم. واحد میزبان خمینی شهر است منتهی ما با تمام واحدها نامه نگاری کردیم که اگر اعضای هیات علمی دیگر دانشگاه ها خواهان حضور در این دوره ها باشند، شرکت کنند. این دوره ها به شکل کارگاههای فرهنگی برگزار می شوند.
او ادامه داد: معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد قرار است برنامه مفصلی را درباره فرهنگ و سیره تاریخی حضرت فاطمه در ایان فاطمیه داشته باشد. البته در دو ماه قبل هم جشنواره های مختلفی و جشن های متنوعی را برگزار کردیم که معمولا این کانون های دانشگاه بودند که در برگزاری این مراسم ها حضور فعال داشتند. معاونت فرهنگی دانشجویی هم به عنوان متولی برگزاری مراسم های فرهنگی دانشگاه از کانون ها حمایت می کند.

طغرایی درباره برنامه هایی که این واحد برای تجلیل از مفاخر خمینی شهر دارد، گفت: آیت الله میرداماد یکی از بزرگترین مفاخر شهرستان خمینی شهر و کشور است. در سال 96 کنگره میرداماد را به صورت همایش بین المللی در واحد خمینی شهر برگزار می کنیم. زیرساخت های برگزاری این همایش در حال پیگیری است و در نیمه دوم سال 96 کنگره آیت الله میرداماد که جزء مفاخر شهرستان خمینی شهر است برگزار می شود.

501500

کد خبر: 724284

وب گردی

وب گردی