دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین لیگ برتر بدمینتون/ دیدار رئیس فدراسیون با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور جام ولایت در 6 مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دومین مرحله از پانزدهمین دوره مسابقه‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور جام ولایت که از به میزبانی تیم دانشگاه آزاد در سالن حافظ مرکز علوم تحقیقات این دانشگاه در تهران آغاز شده بود، با برتری تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

در این پیکارها که با شرکت تیم‌های نماینده تهران، نماینده شاهرود و دانشگاه آزاد برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد با کسب 6 امتیاز در صدر جدول مرحله دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم نماینده شاهرود و نماینده تهران با کسب 4 و 2 امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم این مرحله ایستادند.

در اولین مرحله این رقابت‌ها که در روز دهم دی ماه امسال برگزار شد تیم‌های دانشگاه آزاد، نماینده شاهرود و نماینده تهران با کسب 6، 4 و 2 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول ایستادند.

پانزدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور جام ولایت در 6 مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

*دیدار رئیس فدراسیون بدمینتون با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز

رئیس فدراسیون بدمینتون با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدرضا پوریا در دیدار با امیرغفرانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز، میرزایی معاون اداره کل ورزش و جوانان این استان، مهندس فریدون بلغاری رییس هیات بدمینتون استان البرز در مورد راهکارها و برنامه‌ریزی جهت ارتقاء سطح این رشته پرنشاط به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدار مقرر گردید با توجه به اینکه سال گذشته سالن اختصاصی هیات بدمنیتون به مزایده گذشته شده با هماهنگی رئیس فدراسیون بدمینتون و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز یک سالن اختصاصی در اختیار هیات بدمیتنون این استان قرار گیرد.

در این نشست پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: با توجه به جایگاه بدمینتون استان و حضور بدمینتون‌بازان بانوان این استان در اردوی‌های آمادگی تیم ملی و فعال بودن تیم بدمینتون استان البرز در مسابقات لیگ دسته اول، خواستار توجه بیشتر به این رشته گردید.در ادامه این دیدار غقرانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز قول همکاری با هیات بدمینتون استان که از هیات‌های مطرح در سطح کشور می‌باشد را داد.

استان البرز یکی از مراکز پایگاه‌های ورزش قهرمانی این رشته می‌باشد که دارای 1500 ورزشکار رشته بدمینتون در قسمت قهرمانی دارد و بیش از پنج هزار ورزشکار در قسمت ورزش همگانی در این استان فعالیت دارند.

در پایان این دیدار رئیس فدراسیون بدمینتون از امکانات و تجهیزات ورزشی این استان بازدید بعمل آورده و تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز را مورد تقدیر قرارداد.

602/601

کد خبر: 724307

وب گردی

وب گردی