قناعتی:  آتش زیر خاکستر رویه عملیات امداد رسانی  را سخت کرده است

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه  آتش زیر خاکستر رویه عملیات امداد رسانی  را سخت کرده است از تجهیز سه دستگاه بالابر اطفای حریق به دستور اعضای شورای شهر خبر داد.

ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای شهر در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: گزارشی از سوی رئیس سازمان آتش نشانی و فرمانده عملیات ساختمان پلاسکو به شورای شهر ارائه شده است. اعضای شورای شهر هر کدام براساس دیده وها و شنیده ها در طول این دو سه روزه گزارشی را ارائه کردند اما برای اعضای شورای شهر یک کار فوری بود که برای این فضا انجام شد.

وی افزود: قرار بر این شد که نقایص ماشین آلات عملیات اطفای حریق سازمان آتش نشانی برآورد شده و نسبت به بازسازی این ماشین آلات اقدام شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر خاطرنشان کرد: درحال حاضر سه دستگاه بالابر 54 متری برای اطفای حریق وجود دارد که دو مورد آن در این عملیات از بین رفته و نیاز به بازسازی در ارتفاعاتی از این دست دارد.

قناعتی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی کار روند خوبی را نشان میدهد و توانستند با گشایش فضاها میدان عملیات را بیشتر کنند اما تا رسیدن به عمق کف ساختمان که قربانیان در آن قراردارند فاصله زیاد است و تقریبا 3 الی 4 روز کار امدادرسانی طول می کشد.

وی افزود: با این سرعت کار و امداد رسانی و هماهنگی و وحدت رویه از سوی همه نهادها و سازمان ها در کنار یکدیگر آتش همچنان زیر خاکستر ادامه دارد و رویه عملیات امداد رسانی را سخت کرده است.

205/200

کد خبر: 724356

وب گردی

وب گردی