بازدید دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از واحد آبادان

دکتر شهرام لک در واحد آبادان حضور و از نزدیک در جریان اهم فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی این واحد دانشگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده واحد گفت: همه ارکان کشور با ارتحال نابهنگام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) دچار اندوه شدید شدند، بطوریکه مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی که به همین مناسبت صادر نمودند ارتحال ملکوتی فقدان حضرت آیت الله هاشمی (ره) که آغاز همدلی و همکاری با وی را پنجاه و نه سال برشمردند را سخت و جانکاه دانستند.

دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: همه ما باید تلاش کنیم مسیر و اهداف این عالم فرهیخته و بی نظیر را در تمام امور اجرایی کشور را پیگیری و محقق سازیم.

ایشان در تمام مراحل زندگی سعی نمودند انقلاب اسلامی، رهبری و مردم را در راس امور کاری و زندگی خود مدنظر قرار داده و ثمره این تفکر ناب هم قدرشناسی عظیم کلیه اقشار جامعه در مراسم خاکسپاری ایشان کاملا نمود داشت.

لک دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از فرزندان انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر نشان ساخت: دانشگاهی که با کمک یک میلیون تومانی حضرت امام خمینی (ره) و با فکر و هدایت آیت الله هاشمی (ره) تاسیس شد امروز ما میراث داران این شجره طیبه هستیم و باید تلاش کنیم به بهترین وجه امور اجرایی دانشگاه را با بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله هاشمی هماهنگ نماییم.

دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این بازدید که با همراهی رئیس واحد آبادان از قسمت های مختلف انجام گردید از نزدیک ضمن انجام بازدید از پروژه های عمرانی و برگزاری منظم امتحانات ابراز خرسندی نمود.

200/202

کد خبر: 724364

وب گردی

وب گردی