حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از پایه های اصلی نظام و یار دیرین امام و رهبری بودند/تلاش برای افزایش سطح رضایتمندی مورد تاکید است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در جمع روسای واحدهای دانشگاهی این استان با عرض تسلیت ارتحال حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی (ره) گفت: ایشان از پایه های اصلی نظام و یار دیرین امام و رهبری بودند و فقدان ایشان همانگونه مقام مظم رهبری فرمودند براستی سخت و جانکاه است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شهرام لک گفت: امیدوارم با تلاش و کوشش بیشتر، نبود ایشان را در دانشگاه آزاد اسلامی تا حدی جبران کنیم. وجود ایشان براستی برای نظام، مملکت و دانشگاه مایه دلگرمی بود.

دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان وظیفه اصلی روسای واحدهای دانشگاهی را در استان هماهنگی و نظارت بر امور و معاونین برشمرد و گفت: مهمترین کار ما به عنوان روسای واحدهای دانشگاهی استان انجام کارهای براساس بخشنامه های سازمان مرکزی و نظارت بر انجام امور اجرایی واحد است و همه باید با جدیت، پشتکار و تلاش وافر مشکلات واحدهای استان را برطرف کنیم.

وی توجه به افزایش سطح رضایتمندی کارکنان، اساتید و خصوصا دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و گفت: همانگونه که ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر میرزاده بارها مطرح کرده اند همه باید با وقت گذاری و گذشت از خود دانشگاه را در پیشبرد اهداف یاری رسان باشیم.

لک گفت: توجه به فعالیت های دانشجویی خصوصا تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویی را با رعایت دقیق آیین نامه ها و بخشنامه های دانشگاه مورد تاکید ریاست محترم دانشگاه است و روسای واحدهای دانشگاهی استان موظفند زمینه های مناسب فعالیت های تشکل های دانشجویی و اساتیدی را در واحدهای خود فراهم سازند.

دکتر سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به سفر دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه برای افتتاح چهار مرکز رشد واحدهای فناور در واحدهای اهواز، شوشتر، بهبهان و رامهرمز اشاره و گفت: واحدهای دانشگاهی برای کسب درآمدهای غیر شهریه از تمام ظرفیت های موجود در دانشگاه بهره گیری نمایند.

وی آمادگی واحدهای دانشگاهی را در آغاز نیمسال دوم تحصیلی و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود را مورد تاکید قرار داد و افزود: واحدهای دانشگاهی استان آماده پذیرش و ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود می باشند. در ادامه برخی از روسای واحدهای دانشگاهی استان به بیان مسائل و مشکلات واحدهای خود پرداختند و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

200/202

کد خبر: 724365

وب گردی

وب گردی