وزیر اطلاعات: هیچ نشانه و علامتی از تروریستی بودن حادثه پلاسکو در دست نیست

وزیر اطلاعات تأکید کرد که هیچ نشانه و علامتی از تروریستی بودن حادثه پلاسکو در دست نیست.

به گزارش ایسکانیوز محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران گفت: اتفاق بسیار تلخی رخ داده است و فاجعه ایی بود که جمعی از هموطنان عزیز و آتشنشانان جان بر کف کشور مان به شهادت رسیدند و قبل از هر صحبتی باید تسلیت بگویم.

حجت الاسلام محمود علوی با تاکید بر رصد لحظه به لحظه وزارت اطلاعات در این حادثه اظهار داشت: در حال حاضر هیچ نشانه و علامتی از تروریستی بودن این حادثه در دست نیست، ولی اگر شواهد موجود نشان دهد که اراده تروریستی در این میان بوده قطعاً تدبیر اندیشیده خود را اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر وزارت اطلاعات اشراف اطلاعاتی کاملی در این ماجرا دارد و تاکنون به هیچ وجه اثر و نشانه‌ای مبنی بر اینکه وقوع این حادثه به دنبال اهداف خاص و یا براثر اراده تروریستی بوده در دست نیست.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه پراکننان در فضای مجازی در حاشیه حریق و ریز ساختمان پلاسکو گفت: در شرایطی که قلب مردم کشورمان از شهادت تعدادی از آتش‌نشانان و هموطنان‌شان آزرده است دروغ پردازی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و اجازه نخواهیم داد یکسری افراد فرصت‌طلب بهره‌برداری سیاسی نامعقول از این ماجرا داشته باشند.

کد خبر: 724369

وب گردی

وب گردی