اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برای کمک به حوزه سلامت این استان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اعلام آمادگی کرد، با تربیت نیروی انسانی متخصص به حوزه سلامت کردستان کمک کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدقربان کیانی در جریان دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کمک به توسعه و تقویت حوزه سلامت در استان کردستان در اولویت دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم اکنون دارای دانشکده پرستاری است و با توجه به حضور اعضای هیات علمی متخصص در این بخش، هر ساله شمار زیادی نیروی متخصص تربیت شده و وارد بازای کار می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: همکاری و تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی کردستان می تواند در نهایت منجر به توسعه و تقویت حوزه سلامت شود و ما در دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی داریم که این ارتباط و تعامل در بالاترین سطح ممکن ادامه داشته باشد.

کیانی با بیان اینکه انجام فعالیت های مشترک پژوهشی و تحقیقاتی نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود، افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با بیش از 360 عضو هیات علمی تمام وقت ظرفیت های خوبی در اختیار دارد و انتظار می رود که همه ادارات و سازمان های دولتی از این ظرفیت مشترک به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنند.

سیامک واحدی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این نشست، آموزش را اولویت اصلی عنوان کرد و گفت: در این بخش ما از هیچ تعامل و ارتباطی با سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در استان کردستان دریغ نمی کنیم.

او افزود: ما آمادگی داریم که مجوزهای مورد نیاز برای توسعه فعالیت های آموزشی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج را ارائه دهیم و در این راستا محدودیت و خط قرمزی برای همکاری نداریم.

204/201

کد خبر: 724447

وب گردی

وب گردی