مسابقات کاراته ارتش با قهرمانی نیروی زمینی پایان یافت

تیم نیروی زمینی به عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی کاراته ارتش دست پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، در مسابقات قهرمانی، انتخابی کاراته ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور 140 ورزشکار به میزبانی نیروی هوایی در محل دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، نیروی زمینی ارتش به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این رقابتها که در دو گروه پایور و وظیفه و در بخش کاتا و سبک های کنترلی و آزاد با حضور پنج تیم از نیروهای تابعه ارتش برگزار شد در مجموع تیمی، نیروی زمینی ارتش، قرارگاه پدافند هوایی و سازمان حفاظت اطلاعات آجا به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کاتای کارکنان پایور محسن حسام اول، حسین الماسی دوم و امین قهرمانیان و رضا مرادی به طور مشترک سوم شدند. در بخش کاتای کارکنان وظیفه نیز عرفان مردانی اول، بهنام ضرغامی دوم و فرار طایفه و سعید گودرزوند به طور مشترک عنوان سوم را بدست آوردند.

در سبک کنترلی کارکنان پایور سیدسجاد ایرانی، سیداسماعیل حسینی، منصور سلطانی، شاهین میمنت آبادی، رضا هراتی و مصطفی کشکولی و در سبک آزاد: محمدجواد قاسمی، وحید اسدی منش، حمزه گودرزی، علیرضا برادری و مهدی حسین پور مقام های نخست اوزان مختلف را بدست آوردند.

در بخش کارکنان وظیفه نیز در سبک کنترلی بهنام نیک بخت، احمدرضا بداغی، مصطفی پورفرج، محمدرضا بخشی، محسن کوشکی و نقی رستمان و در سبک آزاد: امیرحسین شکری، آرش دهقان، مهدی پایدار، پیمان رفقی و سجاد عبداللهی در اوزان مختلف توانستند مقام های اول این رقابت ها را کسب کنند.

604/601

کد خبر: 724564

وب گردی

وب گردی