شروع نمونه گیری DNA از خانواده آتش نشانشان/جلسه مدیریت بحران سازمان  پزشکی قانونی تشکیل شد

جلسه مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز یکشنبه سوم بهمن ماه به منظور بررسی ابعاد حادثه ساختمان پلاسکو با حضور دکتر شجاعی رییس سازمان تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز در این جلسه دکتر مسعود قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از آغاز نمونه برداری DNA از خانواده های آتش‌نشانان مفقود خبر داد.

به گفته وی با استقرار تیم سرولوژی سازمان در ایستگاه میمنت آتش‌نشانی خیابان آزادی از 11 خانواده آتش‌نشانان نمونه DNA گرفته شده است. همچنین از دو خانواده کسبه نیز نمونه های DNA اخذ شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به انتقال سه جسد حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی (یک جسد از بیمارستان و دو جسد از محل حادثه)، اظهار داشت: برای احراز هویت دو جسدی که از زیر آوار خارج و به پزشکی قانونی منتقل شده اند لازم است خانواده های آنان با هماهنگی معاونت نیروی انسانی شهرداری تهران به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک مراجعه کنند.

دکتر قادی پاشا از مکاتبات انجام شده با شهرداری تهران برای دریافت پرونده سلامت آتش‌نشانان خبر داد و گفت: پرونده سلامت پرسنل آتش‌نشانی در شهرداری موجود است و برای دسترسی به تصویر OPG دندان ها اقدامات لازم در حال پیگیری است.

700700

کد خبر: 724568

وب گردی

وب گردی