دانشگاه آزاد اسلامی فرزندان مردم محروم را برای مسئولیت‌های مهم کشور تربیت کند

استاندار آذربایجان غربی در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی این استان بر اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی در همه مناطق کشور تاکید و اعلام کرد این دانشگاه فرزندان مردم محروم کشور را برای مسئولیت‌های مهم کشور تربیت کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی نشان دادند که با مردم باید مدارا کرد و مردم هم نشان دادند که طرفدار مدارا هستند نه تندروی و تندخویی.

او افزود: سرانه تربیت دانشجو در دانشگاه‌های دولتی زمانی 7 برابر دانشگاه آزاد اسلامی بود و سال گذشته دکتر میرزاده هم اعلام کردند که این رقم 4 برابر است.

سعادت ادامه داد: من فکر می‌کنم در رابطه با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هم دانشگاه آزاد اسلامی بهترین گزینه است و باید دولت کاری کند که خیلی از ماموریت‌های دانشگاه‌های دولتی به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شود. کسانی که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کردند خیلی‌ها احساس می‌کردند که بچه‌های سرمایه‌دار هستند ولی اصلا اینگونه نیست. دانشگاه آزاد اسلامی اکنون بخش زیادی از مردم فقیر و استعدادهای خوب مردم محروم را برای مسئولیت‌های کشور تربیت می‌کند. متاسفانه دولت از اوایل انقلاب تاکنون از واگذاری اختیارات همیشه پرهیز دارد.

استاندار آذربایجان غربی در پایان گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی برای تحویل گرفتن هر مدرسه و دانشگاهی و در طرف مقابل تضمین خرید خدمت دولت اقدام کند خیلی از مشکلات برطرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری آنا.

204/201

کد خبر: 724586

وب گردی

وب گردی