آمادگی اتاق ایران برای همراهی با اصناف در پی حادثه پلاسکو

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پی حادثه ساختمان پلاسکو در نامه‌ای به علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف کشور، ضمن ابراز تاسف و تاثر نسبت به این حادثه، برای همکاری میان دو اتاق اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسکانیوز،غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پی حادثه ساختمان پلاسکو دیروز در نامه ای به علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف کشور، ضمن ابراز تاسف و تاثر نسبت به این حادثه، برای همکاری میان دو اتاق اعلام آمادگی کرد.

متن کامل نامه رئیس اتاق ایران به این شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای فاضلی

رئیس محترم اتاق اصناف کشور

با سلام و احترام

بدینوسیله مراتب تاسف و تاثر عمیق خود و کلیه اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران را از حادثه تلخ و تاسف بارآتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو به عنوان نماد کسب و کار اقتصادی کشور ابراز می نماید . این سانحه که با شهادت تنی چند از آتش نشانان غیور و ایثارگر همراه بود و در عین حال خسارت سنگینی را به بخشی از کسبه و فعالان اقتصادی وارد کرد، هشداری بود به همه بویژه کسبه و فعالان اقتصادی کشور که ایمنی در محیط کسب و کار و رعایت استانداردهای لازم از سوی آنان شرط اولیه هر نوع فعالیتی است. اتاق ایران ضمن تقدیر و تشکر از تمامی نهادهای مسئول که طی روزهای اخیر نهایت سعی خود را برای اطفای حریق و نجات جان و مال عزیزان بعمل آورده و نیزعرض تسلیت به خانواده معزز شهدای آتش نشانی و آرزوی صبر و شکیبائی، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با اتاق اصناف کشور اعلام می نماید .

غلامحسین شافعی

402/101

کد خبر: 724616

وب گردی

وب گردی