مهرزاد: فکر نمی‌کردم در لیست ورزشکاران تماشایی باشم/ امسال حضور موثرتری در لیگ دارم

ملی‌پوش والیبال نشسته گفت: فکر کردم در انتخابم به عنوان یکی از ورزشکاران تماشایی والیبال نشسته اشتباهی رخ داده، چون بازیکنان بسیار بهتری از من در تیم ملی حضور دارند و این انتخاب حق آنها بود.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی مهرزاد به دلیل عملکرد دیدنی‌اش در بازی‌های پارالمپیک ریو مورد توجه قرار گرفت و به انتخاب وب سایت رسمی IPC، به عنوان یکی از هشت والیبالیستی معرفی شد که عملکرد آنها تا پارالمپیک 2020 توکیو مورد توجه خواهد بود.

وی در خصوص این انتخاب گفت: خوشحالم که به عنوان عضوی کوچک از جامعه والیبال نشسته ایران در این فهرست قرار گرفتم و این افتخار بزرگی است. راستش اول فکر کردم اشتباهی رخ داده! چون فکر می‌کنم بازیکنان بسیار بهتری از من در تیم ملی حضور دارند و این انتخاب حق آنها بود.

بلند قامت‌ترین عضو تیم ملی والیبال نشسته افزود: در حال حاضر در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته در خدمت تیم بهزیستی مازندران هستم و خوشبختانه توانستیم در اولین حضورمان در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم و در حال حاضر قهرمان نیم فصل شناخته شدیم. من به همراهی دو ملی‌پوش دیگر مازندرانی، مجید لشگری و رمضان صالحی در این تیم حضور داریم.

مهرزاد خاطر نشان کرد: حضور در مسابقات لیگ باعث می‌شود تا پایان سال در کوران مسابقات قرار داشته باشیم و از این‌رو آمادگی خوبی برای مسابقات سال به‌دست می‌آوریم. همان طور که اعلام شده اولین مسابقه برون مرزی ما در والیبال نشسته رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خواهد بود که به میزبانی چین برگزار می شود و امیدوارم اگر در ترکیب تیم ملی بودم، با آمادگی مسابقات لیگ و همین طور تجربیاتی که از بازی‌های پارالمپیک به‌دست آوردم، عملکرد خوبی داشته باشم.

وی اضافه کرد: سال قبل هم در مسابقات لیگ حضور داشتم اما حس می‌کنم به خاطر حضور در اردوهای تیم ملی و همین طور مسابقات پارالمپیک، توانستم در لیگ برتر امسال عملکرد بهتری داشته باشم.

مرتضی مهرزاد با 2 متر و 46 سانتی متر، بلند قامت‌ترین مرد ایران و بازیکن والیبال نشسته است. وی در بازی‌های پارالمپیک ریو نیز بلند قامت‌ترین ورزشکار بود.

606/101

کد خبر: 724651

وب گردی

وب گردی