مشحون: با تجربه‌های تیم وظیفه سنگینی دارند/ همه بازیکنان زیر ذره‌بین‌ هستند

(یکشنبه) بسکتبال با حضور رییس فدراسیون بسکتبال آغاز شد و رییس فدراسیون با ملی‌پوشان صحبت کرد.

به‌ گزارش ایسکانیوز، تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران با حضور محمود محشون، رییس فدراسیون بسکتبال برگزار شد. مشحون همانند همیشه در ابتدای تمرین با بسکتبالیست‌های حاضر در اردو صحبت کرد.

او خطاب به ملی‌پوشان گفت‌: فدراسیون در تلاش است تا بهترین شرایط و امکانات را برای شما قهرمانان ملی مهیا کند. شما برای افتخارآفرینی و بلند کردن پرچم ایران تلاش می کنید و فدراسیون نیز وظیفه دارد تمام امکانات را برای شما مهیا کند.

رییس فدراسیون بسکتبال ادامه‌ داد: اکنون بازیکنان جوان نیز در اردو حضور دارند و بازیکنان با تجربه باید حواس‌شان به آنها باشد. من اوشین ساهاکیان را مثال می زنم که ملی‌پوش با تجربه ما است و اکنون وظایف بیشتری نسبت به قبل دارد.

مشحون ادامه‌ داد: با تجربه‌های تیم در کنار این که از نظر فنی نقش بزرگی دارند باید از جوان‌تر ها نیز حمایت کنند تا آنها بتوانند با انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری در تمرین باشند. از سوی دیگر هم جوان تر ها باید حرمت پیشکسوتانشان را داشته باشند.

رییس فدراسیون بسکتبال ادامه‌ داد: رمز موفقیت ما همدلی و هماهنگی است. همه باید مثل یک دست باشیم و در کنار هم برای موفقیت کشورمان تلاش کنیم. جز با همدلی و هماهنگی موفق نمی شویم و من از شما می‌خواهم که اگر کدورتی یا اتفاقی بین هر کسی وجود دارد آن را فراموش کرده و همدل‌تر از همیشه در کنار هم باشیم تا بسکتبال ایران مایه سرافرازی شود.

رییس فدراسیون بسکتبال در ادامه همچنین تاکید کرد: به طور کامل شما را زیر نظر داریم، کادرفنی و مسئولان فدراسیون تمام فعالیت‌های شما را زیر نظر دارند. باید بگویم که زیر ذره بین هستید و باید با قدرت تلاش کنید. ما نیز تمام امکانات را برای شما مهیا می‌کنیم. این تشکیلات که برای جمهوری اسلامی ایران است، بدون منت در اختیار شما قرار گرفته است و این توقع را داریم که با تمام توان برای کشور تلاش کنید.

مشحون افزود: با این که کاملا تحت کنترل قرار دارید اما مطمئن هستیم نیازهایی دارید که شاید از آنها اطلاعی نداشته باشیم به همین دلیل از همه شما می‌خواهم که خواسته‌هایتان را به کادرفنی و یا به با تجربه‌های تیم انتقال دهید تا آنها برای بر طرف کردن آن اقدام کنند.

رییس فدراسیون بسکتبال در پایان گفت‌: می دانم که همه شما با دل و جانتان وارد اردو شده‌اید و با قدرت نیز در مسابقات شرکت می کنید. امیدوارم که همانند گذشته بسکتبال موفق باشد و تیم‌ ‌ملی در رقابت‌های غرب آسیا با بهترین عنوان به کارش ادامه دهد.

606

کد خبر: 724661

وب گردی

وب گردی