حرکت سازندگان چینی به سوی موبایل هایی بدون حاشیه

شیائومی موبایل هوشمند بدون حاشیه خود را با نام Mi Mix راهی بازار کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.د یگر شرکت ها را نیز به تکاپو وا داشت تا محصولاتی مشابه تولید کنند. به نظر می رسد الفون S8 اولین تلفن همراهی خواهد بود که از طراحی بدون حاشیه بهره برده و هم اکنون تصویری از آن فاش شده است.

به گزارش ایسکانیوز، در اواسط آذر ماه بود که خبرهایی در رابطه با تلفن همراه جدید کمپانی چینی الفون به گوش رسید و رندرهایی از آن نیز منتشر شد اما هم اکنون تصویر جدیدی از این تلفن همراه پخش شده که تفاوت هایی با رندرهای پیشین دارد.

به عنوان مثال در رندرها دیدیم که در زیر نمایشگر نام الفون به چشم می خورد در حالی که در تصویر فاش شده دکمه هوم مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه نمایش جا خوش کرده است.

گفتنی است؛ در تصویر مورد اشاره ضخامت حاشیه سمت راست کمی از حاشیه سمت چپ کمتر به نظر می رسد و احتمالاً فردی آن را ویرایش کرده است.

انتظار می رود الفون S8 با چیپست ده هسته ای مدیاتک هلیو X27 و 4 گیگابایت حافظه رم همراه باشد که 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار خواهد داد. اندازه نمایشگر موبایل یاد شده می تواند عددی بین 5.5 تا 6 اینچ باشد و با توجه به رندرهای پیشین مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 724670

وب گردی

وب گردی