آوارها به مکان های حفاظت شده انتقال خواهد یافت/تلاش می کنیم محدودیت های ترافیکی را کاهش دهیم

جانشین فرماندهی ناجا گفت: در زمینه مسائل امنیتی و اموال مردم تعدادی گاو صنوق و اسناد به آگاهی مرکز در خیابان وحدت اسلامی منتقل شده است تا انشاالله مالکان بتوانند در زمان مناسب و طبق شرایط خاص آن را دریافت کنند.همچنین یک مامور انتظامی در تمامی کامیون هایی که در حال حرکت در منطقه وجود دارد که آوارها به مکان های حفاظت شده انتقال خواهد یافت و در زمان مناسب بررسی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز سردار اسکندر مومنی با حضور در محل حادثه پلاسکو در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ناجا در زمینه حادثه پلاسکو گفت: از لحظات آغازین این حادثه تاسف بار همکاران ما در فرماندهیانتظامی تهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کرده و نسبت به امنیت انتظامی و ترافیکی اقدام کردند همچنین محدودیت هایی اعلام شد تا شرایط برای عملیات امداد و نجات فراهم شود.

وی ادامه داد:همان طور که مشاهده می کنید در حال حاضر تمامی دستگاه ها مشغول به کار هستند تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت همچنین تا زمانی که شرایط ایجاب کند بالافاصله محدودیت های ترافیکی کمتر یا برداشته خواهد شد.

جانشین فرماندهی ناجا افزود: در زمینه مسائل امنیتی و اموال مردم تعدادی گاو صنوق و اسناد به آگاهی مرکز در خیابان وحدت اسلامی منتقل شده است تا انشاالله مالکان بتوانند در زمان مناسب و طبق شرایط خاص آن را دریافت کنند.همچنین یک مامور انتظامی در تمامی کامیون هایی که در حال حرکت در منطقه وجود دارد که آوارها به مکان های حفاظت شده انتقال خواهد یافت و درزمان مناسب بررسی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اموال مالکانی که هنوز منهدم نشده یا به طور کامل نسوخته باشد در صورت کشف شدن حفظ حراست شده و مورد تعرض واقع نخواهد شد. مالکان می توانند به آگاهی مرکز در وحدت اسلامی مراجعه کنند و با ارائه مستندات در زمینه اثبات مالکیت تحویل داده خواهد شد.زمانی که افراد می توانند برای گرفتن اموال خود مراجعه کنند اعلام خواهد شد.

سردار مومنی افزود: تمامی تمهیدات ساختمان های اطراف توسط مسئولان مربوطه در نظر گرفته شده است و جای نگرانی نیست پس از ساعات اولیه در زمینه محدودیت ترافیکی و انتظامی مردم همکاری بسیار مناسبی داشتند. ما تمامی تلاش خود را انجام می دهیم تا محدودیت های ترافیکی را کاهش دهیم و انشاالله به حالت عادی برسیم.

وی درباره برخورد پلیس شایعه پردازان در فضای مجازی گفت : من به مردم توصیه می کنم اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند در محل حادثه سخنگو پیش بینی شده است و صدا و سیما و رسانه های رسمی اخبار مرتبط با این حادثه را منتشر می کنند مدر پی وقوع هر حادثه ای ممکن است اخباری توسط افرادی که مسئولیت خاصی ندارند توصیه من به ملت عزیزمان این است که اخبار را از منابع و رسانه های رسمی دنبال کنند.

701

کد خبر: 724673

وب گردی

وب گردی