برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار/از کُرسی آزاد اندیشی تا دیدار با خانواده  شهدا و جانبازان

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار، به شرح برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی پرداخت.

عباس شهنوازی (معاون آموزشی دانشجویی و فرهنگی واحد رودبار) درباره برنامه های فرهنگی این واحد به ایسکانیوز گفت: با توجه به تعاملات برون دانشگاهی این حوزه با ادارات شهرستان یکسری برنامه های مشترکی در طول سال برگزار می کند.

او ادامه داد: از مهمترین آنها می توان به برنامه های اجرایی در حوزه فرهنگی و ادارات سطح شهرستان، برگزاری همایش با موضوع ازدواج آسان و مناسب، مهارت های همسرگزینی، با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان رودبار،برگزاری گفتمان دانشجویی با موضوع سواد رسانه ای، سبک زندگی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و مشارکت در همایش مبارزه با مواد مخدر شهرستان و ارائه مقاله در این زمینه اشاره کرد.

شهنوازی افزود: این واحد همچنین با برنامه های درون دانشگاهی با برگزاری کُرسی آزاد اندیشی در موضوعات مختلف دانشگاه و حوزه های اجرایی را به فضای علمی نزدیکتر می کند.

وی همچنین بیان کرد : حوزه فرهنگی به همراه هیأت رئیسه، دانشجویان فعال علمی و فرهنگی با حضور در مزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان یاد و خاطره آن بزرگواران عرصه ایثار و مقاومت را گرامی داشتند.

معاون آموزشی دانشجویی و فرهنگی واحد رودبار در خصوص اشاعه فرهنگ اقامه نماز گفت: این واحد دانشگاهی با راه اندازی مسابقه اذان برای کارکنان و دانشجویان رغبت فضای علمی را در پیشتازی این فریضه معنوی در محیط دانشگاه مهم ارزیابی کرده است.

شهنوازی با گرامیداشت یاد و خاطره ارتحال جانکاه حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی گفت: مراسمی به همین مناسبت با مشارکت دانشگاه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) شهرستان رودبار با شور و حال و با جمعیت بی نظیر برگزار شد و به ابعاد شخصیتی مرحوم آیت ا... هاشمی در طول مبارزات قبل از انقلاب و دوران مسئولیتهای ایشان در طول انقلاب بعنوان اسطوره خستگی ناپذیر ،صبر و سبقت در مبارزات یاد شد.

502500

کد خبر: 724689

وب گردی

وب گردی