دومین تیزر تبلیغاتی دوج چلنجر دیمون

تولید نسل کنونی دوج چلنجر در سال ۲۰۱۸ پایان خواهد یافت و مدل پرقدرت دیمون، آخرین نسخه از این خودروی محبوب عضلانی خواهد بود که  بهار آینده معرفی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، دوج برای نسخه‌ی جدید و قدرتمند‌تر چلنجر با نام دیمون، برنامه‌ی تبلیغاتی جامعی پیش‌بینی کرده که مهم‌ترین بخش آن، یک سری تیزر کوتاه ۱۲ قسمتی است و به‌صورت هفتگی از طریق وب‌سایت رسمی شرکت دوج پخش می‌شود. همراه با هر ویدئو، بخشی از جزئیات فنی و ظاهری این مدل هم توسط این خودروساز منتشر می‌شود.

دوج، این هفته تأیید کرده است که نسخه دیمون نسبت به هلکت، پرچم‌دار فعلی چلنجر، ۹۰ کیلوگرم سبک‌تر خواهد شد و در حدود ۱۹۰۰ کیلوگرم وزن خواهد داشت. از تصاویر گرافیکی این تیزر ۲۷ ثانیه‌ای می‌توان فهمید لاستیک‌های پهنی برای خودرو در نظر گرفته شده است که احتمالا با بدنه‌ای بزرگ‌تر از هلکت همراه خواهد بود. مهندسین دوج عنوان کرده‌اند که نسخه دیمون نه‌تنها چرخ‌های بزرگی دارد، بلکه ترمزها، سیستم تعلیق و فنربندی آن هم بهبود یافته است.

آنچه هواداران دوج را بیش از هر چیز منتظر گذاشته، قدرت نهایی دوج چلنجر دیمون است که مسلما بیشتر از هلکت خواهد بود. این پیشرانه همان نمونه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری هلکت است که فعلا ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد و ۸۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ اما برای دیمون فراتر از این اعداد، بهینه‌سازی خواهد شد.

تصویری که در انتهای این مطلب آورده شده، یک مدل مفهومی از دوج چلنجر است که سال گذشته در نمایشگاه صنعت خودروی لاس‌وگاس (SEMAA) به نمایش درآمد و احتمالا دیمون شباهت زیادی به آن خواهد داشت.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 724745

وب گردی

وب گردی