میرزایی نکو: استیضاح وزرای دولت در شرایط کنونی به صلاح نیست/ استیضاح ها جنبه تبلیغاتی دارد

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن استیضاح وزرای دولت در مجلس شورای اسلامی گفت: همه این استیضاح‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، بعید است که جنبه عقلانی داشته باشد.

قاسم میرزایی نکو، نماینده مردم دماوند در مجلس و عضو فراکسیون امید با اشاره به اخبار مطرح شده در خصوص استیضاخ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با ایسکانیوز، گفت: با توجه به شرایط کنونی وضعیت خوبی در خصوص وزرای دولت وجود نیاورده اند که به مصلحت نظام نیست و باعث می شود تا بیشتر تنش، ناامیدی و خیلی مسایل دیگر اتفاق بیفتد.

وی افزود: یک تعداد از نمایندگان حق شان و نظرشان است که سوال کنند و استیضاح کنند و ما نمی توانیم در آن موضوع دخالت کنیم.

میرزایی نکو با اشاره به مطرح شدن استیضاح دو وزیر دیگر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همه این استیضاح‌ها مطالبی است که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد بعید است که جنبه عقلانی داشته باشد.

این خبر در حالی آمد که آخوندی سومین وزیر استیضاحی در دولت یازدهم است، وی 14 مهر 94 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برای استیضاح حاضر و به سوالات نمایندگان پاسخ داد. در پایان نمایندگان از پاسخ های وی قانع و وزیر راه و شهرسازی کارت زرد از بهارستانی ها دریافت نکرد.

گفتنی است، نادر قاضی پور در اخطاری با اشاره به سانحه برخورد دو قطار در سمنان عنوان کرده بود که استیضاح وزیر راه و شهرسازی با هفتاد امضا در تاریخ 14 آذر ماه تقدیم هیئت رئیسه شده است.

لازم به ذکر است، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در گفت وگویی از حضور وزیر راه و شهرسازی طی جلسه‌ای در کمیسیون عمران گفته بود بنده می‌خواهم خیال همه را راحت کنم ما سیزده نفر از نمایندگان تحت هیچ عنوانی استیضاح خود را پس نخواهیم گرفت و این استیضاح مطمئنا به صحن علنی خواهد آمد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مطمئنا رای کافی برای استیضاح را خواهد آورد و از وزارت عزل خواهد شد، آخوندی باید استیضاح، عزل یا برکنار شود.

302/300

کد خبر: 724785

وب گردی

وب گردی