اجرای 22 ویژه‌ برنامه   فرهنگی در دانشگاه‌های نطنز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز گفت: در ایام دهه مبارک فجر 22 ویژه‌برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در 3 دانشگاه پیام نور ، آزاد و بادرود برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، حسین زینلی در جلسه کمیته دانشجویی و دانشگاهیان دهه فجر که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز برگزار شد؛ ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش‌ نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: وظیفه ما در عصر حاضر انتقال مفاهیم رویدادهای انقلاب اسلامی و چگونگی شکل‌گیری آن به نسل سوم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به وظیفه سنگین ما دانشگاهیان در قبال دانشجویان و قشر جوان، افزود: بی‌شک یکی از وظایف اصلی مسؤولان دانشگاه باید تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی به دانشجوها باشد که این مهم از اهداف و رسالت اصلی دانشگاه در مباحث فرهنگی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده بین 3 دانشگاه شهرستان و به‌منظور جلوگیری از اجرای برنامه‌های موازی برنامه‌های فرهنگی دهه فجر دانشجویان با تصویب در این کمیته و تقسیم وظایف در 3 دانشگاه پیام نور نطنز، آزاد اسلامی نطنز و آزاد اسلامی بادرود برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: درمجموع 22 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای اجرا در این دهه مبارک پیش‌بینی‌ شده که ازجمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقه وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) ویژه دانشجویان است که در تاریخ 20 بهمن از ساعت 20 الی 23 به‌صورت تلگرامی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته دانشجویی دهه فجر شهرستان نطنز،نورپردازی مجلل و فضاسازی تبلیغاتی در سطح دانشگاه‌ها و فضای اطراف آن، پخش سرودهای انقلابی در محیط دانشگاه و برگزاری نشست‌های فرهنگی، علمی، هنری با محوریت موضوعاتی با کلیدواژه‌های دانشگاه، جوان، انقلاب اسلامی و سبک زندگی در مکتب ائمه (ع) را از جمله برنامه‌های دهه فجر دانشگاه‌های سطح شهرستان برشمرد.

وی از فعال‌سازی سامانه پیام کوتاه و ارسال پیام‌های روزانه با استفاده از بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: به‌منظور تجدید میثاق با شهدا مراسم غبارروبی گلزار شهدا همراه با نماز وحدت در روز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه در امامزاده رقیه خاتون (س) برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نطنز از برگزاری مسابقات مختلف و متنوع ورزشی در ایام دهه فجر با همکاری بسیج دانشجویی خبر داد و اضافه کرد: حضور پرشکوه دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در ایام‌ الله دهه فجر است.

205/200

کد خبر: 724787

وب گردی

وب گردی