تضمین مدارک دانشگاه آزاد اسلامى/امکان جعل و سو استفاده مدارک دانش آموختگان به صفر رسیده است

طهمورث آقاجانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اولین دانشگاه در خاورمیانه است که با تعبیه فاکتورهای امنیتی متعدد بر روی مدارک فراغت از تحصیل امکان جعل و سو استفاده از انها را به صفر رسانده است.

طهمورث آقاجانی، مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برنامه های حوزه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: برنامه جامع دانش آموختگان با همکاری اداره کل فناوری ارتباط دانشگاه از سال 93 کلید خورده است و امروز مراحل نهایی را طی می کند.

وی افزود: در حال حاضر به صورت آزمایشی با واحد بوشهر کار را به صورت سیستماتیک پیش برده ایم و هم اکنون اطلاعات به صورت آنلاین از طریق سیستم برای سازمان مرکزی ارسال و چک شده و در نهایت برای واحد های دانشگاه ارسال می شود و از این طریق هم موجب کاهش هزینه ها و هم کاهش زمان صدور مدارک خواهیم شد.

وی با بیان خبری خوش برای دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: این سامانه علاوه بر اینکه امنیت مدارک را تضمین می کند موجب سرعت بخشیدن به صدور مدارک شده است. در همین راستا در آینده ای نه چندان دور شاهد صدور مدرک به صورت آنلاین و کمتر از یک هفته خواهیم بود

آقاجانی خاطر نشان کرد: هیات رییسه دانشگاه مبنی را بر آن گذاشت تا شورای مرکزی رویکردی فرهنگی داشته باشد به همین منظور مقرر شد همه استانها دستاوردهای فرهنکی خود در دوسال گذشته را در نمایشگاهی که به همین منظور برگزار خواهد شد در معرض دید بازدیدکنندکان قرار دهند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دستاوردهای بسیار ارزشمندی حاصل نموده از جمله طرحهای ماندگار فرهنگی ، مسابقات قرآن ، جشنوارهای متعدد، چاپ کتاب و نشریات ، توسعه کانونها و تشکلهای دانشجویی و بسیاری امور دیگر پیشتاز است.

مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: تلاش ما بر این است که با افزایش کیفیت و توسعه در حوزه تحصیلات تکمیلی از خروج سیل آسای فرزندان این مرز و بوم برای ادامه تحصیل به خارج از کشور جلوگیری شود. بعلاوه دانشگاه آزاد اسلامی اولین دانشگاه در خاورمیانه است که با صرف هزینه های زیاد و به منظور جلوگیری از جعل و سو استفاده و اعتبار بخشی به مدارک دانش آموختگان نسبت به تعبیه فاکتپرهای امتیتی متعدد بر روی مدارک دانش آموختگی کرده است.

200/202

کد خبر: 724791

وب گردی

وب گردی