کاهش محدودیت های ترافیکی در صورت بهبود وضعیت در منطقه حادثه پلاسکو

جانشین فرماندهی ناجا گفت: تصور می کنم در صورت بهبود وضعیت بتوانیم محدودیت های ترافیکی را کاهش دهیم انشاالله تا پایان هفته این محدودیت ها به طور کامل برداشته خواهد شد.

سردار اسکندر مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز مستقر در محل حادثه پلاسکو در زمینه محدودیت های ترافیکی اعمال شده در روز آینده گفت: ما طی روزهای گذشته محدودیت های ترافیکی را اعمال کردیم که امروز هم پابرجا بود و بر اساس آن مسیر غرب به شرق از محدوده خیابان جمهوری از مقطع حافظ تا سعدی ممنونیت تردد وجود داشته و هم اکنون این محدودیت تردد نیز برقرار است.

وی ادامه داد: در قسمت شمال به جنوب در خیابن فردوسی از میدان فردوسی تا میدان امام این محدودیت در حال اعمال است و ادامه خواهد داشت تا نیروهای شهرداری و مسئولان امدادی بتوانند کار خود را به بهترین نحو و سرعت ممکن انجام دهند.

جانشین فرماندهی ناجا گفت: البته مترصد آن هستیم که در اولین فرصت بتوانیم میزان محدودیت ها در تردد را کاهش دهیم امشب هم سعی خواهیم کرد خودروهایی که مربوط به عوامل اجرایی در اطراف این منطقه پارک شده اخطارهای لازم داده شود در صورتی که بخواهیم محدودیت ها را کاهش دهیم معابر بسته نباشد.

وی تاکید کرد: لازم است از مردم و همکاری خوبشان تشکر کنم که در زمینه عدمم تردد ضرروری در منطقه به خوبی عمل کردند امیدواریم در روز آینده نیز از تردد غیر ضروری در اطراف این منطقه پرهیز کنند و در صورت ضرورت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.تصور می کنم در صورت بهبود وضعیت بتوانیم محدودیت های ترافیکی را کاهش دهیم انشاالله تا پایان هفته این محدودیت ها به طور کامل برداشته خواهد شد.

701

کد خبر: 724795

وب گردی

وب گردی