قرارداد جالب دو استقلالی/یک و هفتصد برای نیم فصل!

دو بازیکن استقلال که قرار است در ادامه بازی ها همره تیم باشند قرارداد رسمی خود را ثبت کردند.

به گزارش ایسکانیوز،آبی ها برای رسیدن به اوضاع خوب در لیگ بازیکنان جدید جذب کردند و در این مورد به توافق رسیدند که جباروف و تیموریان را جذب کردند اما در خصوص مبالغ مالی این دو بازیکن حرف و حدیث بسیار زیاد است.

گفتنی است این در حالی است که آبی ها برای جلب نظر این دو بازیکن به شرایط خوبی نیاز دارند تا بتوانند نظر این بازیکنان را جلب کنند و این نفرات نیز بتوانند با تمام وجود در خدمت تیم باشند.

این در حالی است که عنوان شده تیموریان برای گرفتن رضایت نامه از ماشین سازی نهصد میلیون از پولش را به مسوولان این تیم بخشید و قرار است از استقلال هفتصد میلیون دریافت کند تا با خیالی آسوده در خدمت تیم باشد اما آبی ها برای در اختیار داشتن این بازیکن برای یک نیم فصل هفتصد میلیون را باید به این بازیکن پرداخت کند و این مبلغ برای یک نیم فصل بسیار زیاد است.

شایان ذکر است از طرفی دیگر استقلال برای یک نیم فصل به جباروف نیز مبلغ یک میلیارد پرداخت می کند و این مبلغ نیز برای یک بازیکن با سن بالا زیاد است اما مسوولان استقلال برای جلب نظر هواداران و کاهش اعتراض این افراد و بهبود اوضاع استقلال در ادامه بازی ها این مبالغ را متحمل شدند تا استقلال را به جایگاه خود برسانند.

605

کد خبر: 724796

وب گردی

وب گردی