مقاوم سازی دانشکده حقوق دانشگاه تهران به دلیل خطر آتش سوزی

رئیس دانشگاه تهران گفت: مقاوم سازی ساختمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه به دلیل احتمال خطر آتش سوزی از سال گذشته آغاز شده و تا تیرماه سال آینده به اتمام می رسد.

محمود نیلی احمدآبادی گفت: باتوجه به اینکه سیستم های برق و تاسیسات دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه بسیار فرسوده و قدیمی بود بنابراین خطر بروز آتش سوزی در این ساختمان وجود داشت که اقدام به مقاوم سازی این ساختمان کردیم.

وی افزود: وزارت علوم منابع مالی لازم برای مقاوم سازی و بازسازی ساختمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه را تامین کرده است و قرار بود برای مقاوم سازی دیگر ساختمان های این دانشگاه نیز بودجه لازم تامین شود.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: همچنین وزارت علوم قرار بود منابع مالی مقاوم سازی ساختمان دانشکده ادبیات دانشگاه را نیز فراهم کند.

نیلی احمدآبادی گفت: تمام ساختمان های پردیس مرکزی دانشگاه تهران عمری بیش از ۵۰ سال دارند بنابراین این ساختمان ها نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث به دلیل فرسودگی ساختمان ها کمیته ای تحت عنوان کمیته HSE در این دانشگاه تشکیل شده است و در این کمیته از ظرفیت های دانشگاه برای افزایش کیفیت ساختمان ها استفاده می کند.

201

منبع: مهر

کد خبر: 724842

وب گردی

وب گردی