آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکترا

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت تمامی وام های دانشجویی مربوط به نیمسال اول سال تحصیلی 96-95دانشجویان خبر داد و گفت: ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکترا مربوط به فصل زمستان از دوم بهمن آغاز شده است.

به گزارش ایسکانیوز، ذوالفقار یزدان­ مهر با اعلام این خبر گفت: وام ویژه دکترا از مهر ماه سال جاری با تأکید و حمایت وزیر علوم و همچنین حمایت­ های سازمان مدیریت و برنامه ریزی با رویکرد جدید آغاز شده و در مرحله اول این وام بیش از 12 هزار و 500 نفر ثبت نام کردند که حدود 250 میلیارد ریال به آنان پرداخت شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکترا خبر داد و عنوان کرد: سامانه ثبت نام تقاضای وام از روز گذشته دوم بهمن ماه فعال شده و تا 30 بهمن ماه امکان ثبت نام متقاضیان این وام فراهم است.

یزدان­ مهر اضافه کرد: با توجه به اینکه در صددیم این وام را تا پایان اسفند ماه سال جاری به دانشجویان پرداخت کنیم ، لازم است که معاونین دانشجویی دانشگاه ها حداکثر تا 23 بهمن ماه لیست دانشجویان متقاضی را بررسی، تأیید و به صندوق ارسال نمایند.

وی به مبلغ این وام اشاره کرد و گفت: مبلغ این وام برای دانشجویانی که موضوع پایان­ نامه آنان کاربردی و یا تقاضا محور و مورد تأیید شورای پژوهشی دانشگاه باشد ماهیانه 7 میلیون و 500 هزار ریال و مبلغ وام سایر دانشجویان واجد شرایط 6 میلیون و 500 هزار ریال می باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان به شرایط بازپرداخت این وام هم اشاره کرد و اظهار داشت: بازپرداخت وام ویژه دکترا همانند سایر وام ­های دانشجویی برای کسانی که مشمول خدمت سربازی هستند 2 سال و 9 ماه و برای سایر غیرمشمولین 9 ماه پس از تاریخ فارغ­ التحصیلی حداکثر در اقساط 60 ماهه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، یزدان­ مهر به زمان بندی پرداخت تسهیلات نیمسال دوم اشاره کرد و افزود: دانشجویان عزیز می­ توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام و جدول زمان بندی پرداخت تسهیلات در نیمسال دوم 96-95 به قسمت بخشنامه ­ها در سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانیwww.swf.ir مراجعه نمایند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان تأکید کرد: با برنامه ریزی که انجام شده است در صورت همکاری دانشگاه­ها وام­ های ویژه دکترا و تحصیلی قبل از پایان اسفند ماه سال جاری پرداخت خواد شد.

201

منبع: ایسنا

کد خبر: 724911

وب گردی

وب گردی