خمارلو: هر بازی 3 امتیاز دارد/ به خاطر بازیکنان 2 اخطاره احتیاط نمی کنیم

مدیرروابط عمومی پرسپولیس گفت: ما به خاطر بازیکنان 2 اخطاره به هیچ عنوان احتیاط نمی کنیم چون هر بازی 3 امتیاز دارد.

به گزارش ایسکانیوز، پندار خمارلو درباره وضعیت پرسپولیس قبل از بازی امروز با گسترش فولاد اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس نیم فصل دوم را بهتر از نیم فصل اول آغاز کرده است. بعد از بردی که مقابل فولاد خوزستان داشتیم، خود را برای بازی امروز آماده کردیم. روز جمعه با نظر برانکو به بازیکنان استراحت داده شد و تیم بعد از پایان تمرین دیروز در هتل مستقر شده و آماده بازی امروز است.

وی افزود: محسن مسلمان به دلیل محرومیت و ربیع خواه نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم را همراهی کنند. سایر بازیکنان آماده هستند تا در ترکیب تیم به میدان بروند.

مدیرروابط عمومی پرسپولیس درباره رقابت بین این تیم و تراکتورسازی تصریح کرد: رقابت در صدر جدول بین پرسپولیس و تراکتورسازی نزدیک تر از سایر رقبا شده است. همانطور که پرسپولیس هفته گذشته از غفلت تراکتورسازی استفاده کرد و فاصله را به 4 امتیاز رسید، دیروز تراکتورسازی بار دیگر فاصله را کم کرد. به هر حال لیگ های معتبر اروپا نیز همینطور است که با کوچکترین غفلت جای تیم های اول و دوم تغییر می کند.

خمارلو در پایان گفت: برانکو هم دیروز گفت که بازی به بازی پیش می رویم. ما به خاطر بازیکنان 2 اخطاره به هیچ عنوان احتیاط نمی کنیم چون هر بازی 3 امتیاز دارد.

602/601

کد خبر: 724932

وب گردی

وب گردی