ثبت‌ نام در هشتمین  المپیاد دانش آموزی نانو تا 15 بهمن ‌ماه تمدید شد

 باشگاه نانو مهلت ثبت‌نام در هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو را تا پایان روز 15 بهمن‌ ماه جاری تمدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به درخواست‌های متعدد نهادهای ترویجی و دانش‌آموزان (به علت تداخل با ایام امتحانات) مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام، ‌نام نویسی در هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو که پیش از این تا پایان دی ماه سال جاری اعلام شده بود، به مدت پانزده روز تمدید شد.
این تصمیم در راستای کاهش تدریجی مهلت ثبت‌نام برای متناسب شدن با تغییر ساختار کلی المپیاد نانو و همسوتر شدن با سایر رویدادهای علمی مشابه از سال آینده، اتخاذ شده‌ است.
آزمون هشتمین المپیاد نانو، 25 فروردین‌ماه سال 1396 در سراسر ایران برگزار خواهد شد، تاکنون حدود 18 هزار دانش‌آموز در این رقابت بزرگ علمی ثبت‌نام کرده‌اند، سایر دانش‌ آموزانی که علاقمند به شرکت در این دوره از المپیاد نانو هستند، فرصت دارند تا 15 بهمن‌ماه از طریق سایت باشگاه نانو در این آزمون ثبت‌نام کنند.
هزینه ثبت‌نام برای هر داوطلب 20 هزار تومان درنظرگرفته شده است، تاکنون استان‌های کردستان و کرمانشاه با بیش از 2 هزار داوطلب و مازندران با بیش از هزار و 500 داوطلب در صدر جدول استان‌ها قرار دارند.
در بین نهادهای ترویجی فعال نیز تاکنون پژوهش‌ سرای دانش‌آموزی پروفسور شمسی‌پور ناحیه 3 کرمانشاه، پژوهش‌سرای رازی دشت آزادگان و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهیدان محمدزاده آمل، دارای بیشترین تعداد ثبت‌نام‌ها هستند.
تاکنون هفت دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو در دو مرحله به صورت برگزاری یک آزمون تئوری در سطح کشور و برگزاری یک اردوی علمی برای برگزیدگان مرحله اول برگزار شده است و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون‌های مرحله دوم معرفی شده‌اند.
امسال نیز همانند سال‌های گذشته سه آزمون آزمایشی ویژه هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در دی ماه سال جاری برگزار و در بهمن و اسفند ماه نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.
آزمون اول 23 تا 25 دی ماه برگزار شده است و آزمون دوم 21 تا 23 بهمن و آزمون سوم 19 تا 21 اسفندماه در سایت آموزش نانو به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
205/200

کد خبر: 724954

وب گردی

وب گردی