«لالالند» بهترین فیلم انجمن منتقدان لندن شد

فیلم «لالا لند» که پیشتاز امسال فصل جوایز سینمایی است، در جوایز انجمن منتقدین لندن نیز به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسکرین، این فیلم موزیکال که تاکنون جوایز سینمایی متعددی از جمله جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم را از آن خود کرده، در ادامه روند موفق خود، جایزه بهترین فیلم سال را از سی‌وهفتمین دوره جوایز انجمن منتقدین لندن نیز دریافت کرد.

فیلم «لالا لند» که «رایان گاسلینگ» و «اما استون» بازیگران اصلی آن هستند، اولین نمایش خود را در افتتاحیه جشنواره ونیز ۲۰۱۶ تجربه کرد و در واقع ادای احترامی به عصر طلایی فیلم‌های موزیکال در هالیوود است، اما داستان فیلم در فضایی معاصر رقم می‌خورد.

«رایان گاسلینگ» در این فیلم در نقش یک پیانیست ایفای نقش می‌کند که زندگی عاشقانه‌ای با یک بازیگر با بازی «اما استون» دارد، اما زمانی که این دو به موفقیت بیشتری دست می‌یابند با مشکلاتی رو به رو می‌شوند. «لالا لند» شانس اصلی جوایز اسکار نیز محسوب می‌شود.

اما در سایر بخش‌های جوایز سالانه حلقه منقدین لندن، جایزه بهترین فیلم انگلیسی/ایرلندی به «من، دنیل بلیک» ساخته «کن لوچ» رسید و فیلم «تونی اردمن» ساخته «ماردن اِده» نماینده آلمان در جوایز اسکار نیز موفق به کسب جایزه بهترین فیلم خارجی سال شد.

«لازلو نمس» برای فیلم مجارستانی و برنده اسکار «پسر شائول» جایزه بهترین کارگردانی سال را دریافت کرد و «آتش در دریا»، برنده خرس طلای بهترین فیلم جشنواره برلین ساخته «جیانفرانکو روسی» جایزه بهترین مستند سال را به خانه برد.

در شاخه بهترین بازیگر مرد و زن نقش اصلی نیز جوایز به «کیسی افلک» (منچستر کنار دریا) و «ایزابل هوپر» (او) اعطاء شد و در بخش نقش‌های مکمل نیز جایزه به ترتیب به «ماهرشالا علی» و «نائومی هریس» بازیگران فیلم «مهتاب» اعطاء شد.

«کنت لونرگان» برای فیلم «منچستر کنار دریا» جایزه بهترین فیلمنامه را به خانه برد و در شاخه بازیگران انگلیسی/ایرلندی نیز «اندرو گارفیلد» (ستیغ اره‌ای و سکوت) و «کیت بکنیسیل» (عشق و دوستی) تقدیر شدند.
منبع: ایسنا
501500

کد خبر: 724981

وب گردی

وب گردی