سامانه بانک کتب و انتشارات دریایی راه اندازی شد

یکی از بخش های پایگاه اطلاعات دریایی ایران معرفی کتابهای چاپ شده در حوزه صنایع دریایی است که با راه اندازی «سامانه بانک کتب و انتشارات دریایی » تلاش شده است تا اطلاعات کاملی از انتشارات در این حوزه گردآوری شود.

به گزارش ایسکانیوز، از واحد پشتیانی و اجرای پایگاه اطلاعات دریایی ایران، یکی از بخش های این پایگاه معرفی کتابهای چاپ شده در حوزه صنایع دریایی است. در این بخش تلاش شده است تا اطلاعات کاملی از انتشارات در این حوزه گردآوری شود. با توجه به پایبندی این پایگاه به اخلاق نشر، فایل کامل کتابها در این سایت قرارداده نشده است و تنها به معرفی کتب پرداخته شده است.
با توجه به گستردگی کتابهای تألیفی و ترجمه شده در حوزه دریا، کتابهای معرفی شده درسایت کامل نمیباشد و در حال تکمیل است.
لذا از کلیه اساتید، پژوهشگران، مترجمین و مؤلفینی که کتابی در هر یک از حوزه های دریایی دارند دعوت میشود در صورت تمایل به معرفی کتابشان در این پایگاه، تصویر جلد و شناسنامه کتاب را به آدرس info@imarine.ir ارسال نمایند. در اسرع وقت معرفی کتاب روی سایت قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، پایگاه اطلاعات دریایی ایران imarin.ir به همت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی شریف، و انجمن مهندسی دریایی ایران، با هدف ایجاد بستری مناسب جهت ارائه خدمات اطلاع رسانی به مخاطبان و ذینفعان ایجاد شده است.

402/101

کد خبر: 725002

وب گردی

وب گردی