سفر مشاور وزیر کشور به استان سمنان

فرهمندپور در سفر به استان سمنان، از نزدیک در جریان مسائل حوزه زنان و خانواده این استان قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز؛ مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در دیدار با خباز استاندار سمنان، سه موضوع پارک بانوان، بازارچه های عرضه و فروش تولیدات بانوان و فضاهای ورزشی ویژه بانوان را از مهم‏ ترین مسائل حوزه زنان و خانواده در کشور دانست و خواستار توجه ویژه به این موضوعات شد.
فرهمندپور در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان، در همایش تبیین نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی استان سمنان، که با حضور استاندار، برخی از معاونین و مدیران کل استانداری سمنان و زنان فرهیخته این استان برگزار شد، تصریح کرد: بسیاری از زنان انگیزه ورود به کسب و کار را دارند، اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و به همین منظور مرکز رشد و شتاب دهی کسب و کار زنان در همه استان ها باید راه اندازی شود و فعالیت این مراکز باید زیر نظر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هر استان پیگیری شود.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده سپس در جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور مسوولان استان برگزار شد، تصریح کرد: نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی، فارغ از شاخص های جنسیتی، باید منجر به دسترسی متوازن و عادلانه همه اقشار جامعه به امکانات شود.
شرکت در جلسه کارگروه تخصصی زنان و خانواده، برنامه بعدی سفر یک روزه دکتر فرهمندپور به استان سمنان بود.
در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده که علاوه بر اعضای اصلی کارگروه، فرمانداران برخی شهرستان های استان سمنان نیز حضور داشتند، دکتر فرهمندپور بر همکاری و هماهنگی میان دستگاه های مختلف برای حل مسائل مختلف حوزه زنان و خانواده، تأکید کرد و کارگروه خانواده را مهم ترین وسیله برای دستیابی به این امر دانست.
فهیمه فرهمندپور، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، که در روز شنبه دومین روز بهمن ماه 1395 به استان سمنان سفر کرده بود، در اولین برنامه به دیدار خباز ، استاندار سمنان رفت.
مراسم افتتاحیه فروشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدی تعاونی های زنان روستایی استان سمنان در مرکز استان توسط مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، برنامه پایانی سفر یک روزه دکتر فرهمندپور به استان سمنان بود.


303/300

کد خبر: 725040

وب گردی

وب گردی