آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) همواره با حضور فعال و جدی خود از اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می کردند / لزوم توسعه فعالیت های فرهنگی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

چهاردهمین جلسه هیات امنای استان بوشهر با ریاست دکتر میرازده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حضور سایر اعضا به منظور بررسی بودجه سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه با بیان اینکه هجرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) برای کل کشور ضایعه سختی بود، گفت: برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش این موضوع بسیار سخت تر و طاقت فرساتر است.

دکتر میرزاده افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) ظرف 35 سال عمر دانشگاه آزاد اسلامی در تمام لحظات تحول این دانشگاه با حضور فعال و جدی خود از اعتبار دانشگاه حمایت می کردند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر آثار بی بدیل تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی و ... کاملا مشهود است.

دکتر میرزاده در ادامه جلسه با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های فرهنگی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: تا کنون 991 طرح ماندگار فرهنگی کالبدی، نهادی و رخدادی در این دانشگاه اجرایی شده است.

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه بستر سازی فرهنگی با جدیت فعالیت کنند

وی با بیان اینکه مقرر شده واحدهای دانشگاهی مشاهیر استان خود را شناسایی کرده و در قالب پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری به معرفی آنها بپردازند، افزود: این موضوع باعث شاناسانده شدن مشاهیر مناطق مختلف ایران ، آشنایی بیشتر فرزندان با گذشته و فرهنگ کشور خود و ارتقای سطح فرهنگ خواهد شد.

دکتر میرزاده خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: در زمینه بستر سازی فرهنگی با جدیت فعالیت کنید چرا که توسعه فرهنگی به توسعه حوزه های دیگر از جمله اقتصادی، اجتماعی و ... منجر می شود.

وی در ادامه جلسه با بیان اینکه زیر بنای اقتصاد مقاومتی اقتصاد دانش بنیان است، اظهار داشت: مسئولین دانشگاهی باید حرکت به سمت توسعه اقتصاد دانش بنیان را در راس امور خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین بر جذب کمک های مردمی و خیرین در واحدهای انشگاهی برای تجهیز دانشگاه، آزمایشگاه و کارگاه ها تاکید کرد.

گفتنی است در پایان جلسه هیات امنای استان بوشهر، بودجه این استان شامل 114 میلیارد تومان از حیث منابع و مصارف و 84 میلیارد تومان از حیث درآمد و هزینه، به تصویب اعضای جلسه هیات امنای استان رسید.

201

کد خبر: 725043

وب گردی

وب گردی