پاسخ باغچلی به انتقادها از حزبش به خاطر حمایت از اصلاحات قانون اساسی

رهبر حزب جنبش ملی گرای ترکیه با اشاره به برگزاری رفراندوم درباره اصلاحات قانون اساسی که چند روز قبل با حمایت این حزب در پارلمان به تصویب رسید، گفت: این حزب موضع منصفانه و یکسانی در قبال رفراندوم اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه حریت، دولت باغچلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در طول برگزاری روند رفراندوم حزب جنبش ملی گرای ترکیه موضع اخلاقی یکسانی اتخاذ خواهد کرد و تصمیم منصفانه‌ای در طول این روند خواهد گرفت. همانگونه که وظیفه و مسئولیت خود را در پارلمان به جا آورد.

وی در ادامه اظهارات احزاب دیگر اپوزیسیون که حزب جنبش ملی گرا را به دلیل نشان دادن موضع متناقض درباره اصلاحات قانون اساسی محکوم کرد.

براساس این بیانیه، به زودی مشخص خواهد شد تمام کسانی که حزب ما را متهم به متناقض گویی می‌کردند و مدعی بودند آنچه که ما در گذشته اعلام کردیم با آنچه امروز می‌گوییم در تناقض است، اشتباه کرده‌اند و آنها در مسیر غلطی گام برداشتند.

باغچلی در ادامه این بیانیه آورد: حزب جنبش ملی گرای ترکیه ماموریت تاریخی خود را با پایان دادن به مشکلات موجود در سیستم حکومتی کشور انجام داده است. با وجود تمام تبلیغات خرابکارانه و حملات مختلف قانونگذاران این حزب به طور موثر در پارلمان به وظایف خود عمل کرده‌اند. سخن آخر متعلق به ملت ترکیه است زیرا آنها تنها مالکان حاکمیت هستند.

منبع: ایسنا

306/300

کد خبر: 725053

وب گردی

وب گردی