سجادی: کمبود اعتبار اسکی را درک می‌کنیم/تسهیلات ویژه‌ای برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکی امروز به ریاست سجادی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکی به منظور بررسی و تصویب عملکرد فدراسیون و برنامه های آینده، امروز به ریاست سیدنصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و با شرکت اعضاء مجمع در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد.

نصرالله سجادی در این نشست گفت: اعتبارات خوبی برای ورزش در نظر گرفته شده است همچنین لازم است برای استعدادیابی برنامه ویژه ای در نظر گرفته شود. در حال حاضر 27 استان صاحب پایگاه قهرمانی شده اند.

وی افزود: در صورت در نظر گرفتن بخشی از ارزش افزوده برخی کالاها برای ورزش اعتبارات چشم گیری به ورزش کشور تزریق می‌شود. به این ترتیب اعتبار فدراسیون‌ها از جمله اسکی افزایش قابل توجهی خواهد شد. ما کمبودهای اعتباری اسکی را درک می‌کنیم. آینده تیم‌های ملی وابسته به استعدادیابی و برنامه های کلان است.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه نگاه همه باید به آینده باشد خاطرنشان کرد: از بخش خصوصی که حامی ورزش است تشکر ویژه‌ای دارم و از آن حمایت می‌کنیم. تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی برای حضور بخش خصوصی در ورزش در نظر گرفته شده است.

سجادی در پایان گفت: از افتخاری و همکارانش در فدراسیون برای بازگرداندن آرامش تشکر می کنم.

در پایان این مجمع موارد زیر به تائید اعضاء مجمع رسید:

1- گزارش عملکرد فدراسیون در بخش های مختلف عملیاتی و مالی، برنامه های آموزشی و توسعه ارائه و به تائید اعضاء رسید.

٢- گزارش مالی سال ٩٤ توسط خزانه دار ارائه و به تأیید اعضاء رسید.

٣- گزارش حسابرسی منتهی به سال ٩٤ ارائه و به تأیید رسید. مقرر شد موارد ذکرشده در گزارش حسابرسی توسط رئیس و خزانه دار پیگیری و نتایج آن برای ریاست مجمع ارسال شود.

٤- کلیات تقویم سال ٩٦ پس از بررسیهای لازم به تأیید اعضاء مجمع رسید و مقرر شد پس از اخذ نظر از اعضاء مجمع و نهایی شدن آن بر اساس برنامه راهبردی چهار سال آینده و در نظر گرفتن منابع تخصیصی و بودجه ٩٦ به اجرا درآید.

٥- گزارش بازرس در دو بخش عملیاتی و مالی ارائه و به تایید اعضا رسید.

604

کد خبر: 725087

وب گردی

وب گردی