آب پاکی روی دست برزای/پیشنهاد به باشگاه برسد!

یکی از بازیکنان جوان استقلال خواستار این است که مسوولان با رضایت نامه وی موافقت کنند.

به گزارش ایسکانیوز،بهنام برزای بازیکن جوان تیم استقلال که این روزها به ستاره در این تیم تبدیل شده است خواستار این است که از تیم استقلال جدا شود و شرایط خود را تغییر دهد.

گفتنی است این بازیکن حتی پس از ارایه پیشنهاد جدایی با منصوریان نیز گفتگو کرده و خواستار این شده که مرب تیم مشکل وی را حل کند و با جدایی اش موافقت کند اما منصوریان این اتفاق را نمی پذیرد و خواستار این است که این بازیکن در استقلال بماند زیرا در این شرایط استقلال به بازیکن جوان خود نیاز دارد و هیچ کس راضی به جدایی این بازیکن نیست.

این در حالی است که مربی استقلال آب پاکی را روی دست برزای ریخته است زیرا به جدایی اش راضی نمی شود حتی اگر این بازیکن به رفتن اصرار داشته باشد زیرا منصوریان در حال حاضر قصد ندارد تغییری بین نفرات تیمش ایجاد کند زیرا معتقد است که تیم به داشته هایش نیاز دارد و اگر دچار مشکل شود وی باید پاسخگو باشد.

از طرفی دیگر مسوولان در باشگاه نیز اعلام کردند این بازیکن با ارایه پیشنهادش به باشگاه شرایطی فراهم کند تا مدیران به کارش رسیدگی کنند زیرا مدیر برنامه این بازیکن باید با پیشنهاد رسمی در باشگاه حاضر شود و در غیر این صورت این صحبتها در حد حرف باقی می ماند.

605

کد خبر: 725126

وب گردی

وب گردی