کاندیدای حزب مردم‌سالاری برای انتخابات 96 در کنگره پانزدهم مشخص می‌شود

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: برای اتفاقات خاص نامزد دیگری در کنار روحانی در نظر خواهیم گرفت که در کنگره پانزدهم مشخص می شود.

به گزارش ایسکانیوز، میرزابابا مطهری‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: موضوعات مرتبط با انتخابات در دستور کار کنگره پانزدهم قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در کنگره نتیجه قطعی انتخاب گزینه حزب مردم سالاری را برای انتخابات 96 مشخص می‌کنیم البته آنچه که تصمیم گرفتیم در حال حاضر حمایت از روحانی است.

عضو حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه برای اتفاقات خاص نامزد واجد شرایط را از داخل و خارج از حزب برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهیم کرد ادامه داد: آن فردی را که معرفی خواهیم کرد در کنگره پانزدهم مشخص می‌شود.

مطهری نژاد در پایان خاطرنشان کرد: کنگره پانزدهم حزب مردم سالاری قرار بود در بیست و هشتم بهمن ماه برگزار شود اما ممکن است با مراسم چهلم آیت الله هاشمی رفسنجانی مصادف شود از این رو با تایید این خبر پانزدهمین کنگره به هفته بعد یعنی ششم اسفند ماه موکول خواهد شد.

300/300

کد خبر: 725161

وب گردی

وب گردی